Samuel ble bare 8 uker..

Så forferdelig! Tårene triller og mammahjertet blør. Kondolerer så mye og sender varme tanker til deg og familien din. Ord blir fattige i en sånn situasjon. Ta godt vare på hverandre!

Så grusomt... Det finnes ikke ord. Dere har min dypeste medfølelse...

Det var så trist å høre:( Fine lille gutten på bildet! Tenker masse på deg og din famile!

Uff, jeg fikk stikk i hjertet da jeg leste overskriften :(
Nydelige gutten... Så utrolig ubeskrivelig trist å høre...  Kan ikke tenke meg den sorgen dere må føle... Sender mange gode tanker til deg og din familie i en slik tung stund.

Så utrolig trist å lese
Kondolerer så mye <3

Så utrolig trist å lese. Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden! Sender alt av gode tanker deres vei. 

Så utrolig trist, den lille skjønne prinsen <3
Ord blir fattige... Ta godt vare på hverandre <3
Kondolerer så mye

mammahjerte blør og gråter med dere...

Så ufattelig trist :(
Kan ikke forestille meg hvor forferdelig dere må ha det nå...
Ta godt vare på hverandre!
Vakre gutten...

Så trist. Kan ikke forestille meg hvor vondt dere har det nå.
Dere får ta vare på hverandre og ta tiden til hjelp.
Kondolerer.

Har bare lyst til å sende ein stor, varm klem. Føler med dere.

Uff, ufattelig trist. Mange varme tanker til dere. 

Ånei, det var ikke sånn det skulle gå!!! Nå ble jeg lei meg, kan ikke forestille meg hvordan dere har det, men hold tett rundt hverandre. Kondolerer, håper dere etterhvert får svar på spørsmål dere har og kan bearbeide sorgen. En engel har forlatt oss.

Huff, dette var fryktelig trist. emoticon  Skjønne lille gutten. Jeg føler med dere i sorgen. Som andre har sagt: ord blir fattige. Ta godt vare på hverandre fremover.

Det var veldig trist å høre. Kondolerer så masse... jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Stor klem til dere.

Huff! Kondolerer! Mamma hjertet mitt blør! Så trist! Har ikke ord! Ta godt vare på hverandre i den tøffe tiden. Sender dere en go klem <3 >

Kondolerer, dette er jo helt uvirkelig.... ufattelig trist...

herregud vennen :((((( vet ikke hva jeg skal si, tårene triller her! noe så grusomt! tenker masse på deg!

Back
Topp