Samuel ble bare 8 uker..

Sjefsmamma

Elsker forumet

Døde brått og uventet igår natt etter intense gjenopplivingsforsøk...

nå er jeg helt tom og ødelagt...skal prøve å sove litt. 

Finnes ikke ord...han som virka så frisk og fin, plutselig sa det bare stopp..

Oi! Vet ikke hva jeg skal si. Kondolerer så utrolig masse, sender mine varmeste tanker til deg og din familie. Er ingenting man kan si for å lette sorgen, eller gjøre det bedre, men tenker masse på deg. Sitter med noen tårer i øynene selv, som mamma selv.

Grusomt:/ Føler virkelig med dere! Ord blir fattig.

Vi tenker på dere og tenner et lys for lille Samuel i kveld <3 >

....Er i fullstendig sjokk...:(
Mammahjertet blør.... Kan overhodet ikke forestille meg hvordan dere har det nå...

Tenner et lys for vakre Samuel!! <3

Kondolerer. Så ufattelig tungt og trist det må være å miste ham. Dere har min dypeste medfølelse.

Kondolerer så mye. Føler med dere.

Så ufattelig trist. Sender alt jeg har av varme tanker, og håper dere får all den hjelpen dere føler dere har behov for.

Så utrolig trist... Tårene renner bare, har en selv på samme alder. Kan ikke engang forestille meg hvor vondt du må ha det nå. Håper du har mennesker rundt deg nå som kan hjelpe deg gjennom dagene. Ord blir fattige...

Nå fikk jeg utrolig vondt i hjertet av å lese posten din emoticon Ikke til å fatte at dere skulle oppleve dette her. Ord blir fattige, men ta vare på hverandre som best dere kan i tiden fremover!

Kondolerer så mye! :(

Nei å nei for en trist nyhet:(:( jeg gråter med dere:(:( noe så forferdelig:(ta vare på hverandre i sorgen. Tenker på dere!

Sov godt lille englegutt, du har satt dype spor i alle rundt deg emoticon

Er så utrolig lei meg :-( jenta mi er akkurat like gammel og jeg kan ikke forestille meg hvilken sorg dere nå går gjennom. Han som har virket så frisk og fin. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.

Back
Topp