Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, mange måter å lese oppskriftene påJeg har nok økt både foran å bak- har ikke lest oppskriften forstår jeg nå- for jeg har ikke reagert på dette dere har funnet
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Har lurt litt på lue selv- har du funnet en oppskrift eller modell du liker?Da var vi ferdige å strikke både jakka og buksa. Bare montering og festing av tråder igjen. Lurer på om ikke jeg skal strikke sokker og lue til også?
Så er det et komplett sett
♥ Termin 10 juli ♥
Nei jeg har ikke kommet så langt enda.Har lurt litt på lue selv- har du funnet en oppskrift eller modell du liker?
Men trenger vi ull lue eller burde det være bomull?Nei jeg har ikke kommet så langt enda.
Får se om jeg ser noe i løpet av dagen.
Som du vet så liker jeg det enkelt, hvis du har noen tips![]()
Jeg strikker jo i minste str, så ull er vel egentlig ikke nødvendig.Men trenger vi ull lue eller burde det være bomull?
Denne ser jo ut til å være lik som buksa hvertfall.Men trenger vi ull lue eller burde det være bomull?
SupertJa den har jeg sett før- den er jeg med på
Såååå fint detble! Du klareres definitivt å lage den henleke kanten, men den kan også droppes om du vil. Kun E jo vært pent med brun kant på jakka da
Husker du hvordan man fibgerheklet på barneskolen? Det er samme prinsippet.Såååå fint detble! Du klareres definitivt å lage den henleke kanten, men den kan også droppes om du vil. Kun E jo vært pent med brun kant på jakka da
Hmmmm, ser det ikke helt for meg, men skal se om ikke topplokket våkner litt mer snart og begynner å svirreHusker du hvordan man fibgerheklet på barneskolen? Det er samme prinsippet.
Legg tråden på bakside m av stoffet. Sett heklenålen igjennom og vent på tråden. Gjør det samme bare utenfor kanten på strikketøyet, tre /to ganger(luftmasker). Gå inn i strikke tøyet,to eller tre masker inn i en rill og hent opp tråden. Gå igjen utenfor strikketøyet og hent opp tråden. To/tre luftmasker.
Det så jo veldig enkelt og greit utSlik?