Ble jo kjempe fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble jo kjempe fint

Da forstår du det slik som meg. Det var bare uttrykket "strikkes" på pinnen jeg ble usikker på. Prøver det jeg da om litt. For nå er jeg godt i gang med buksa mens jeg ventet på svar herjeg har ikke strikket jakken selv, men jeg forstår det iallefall slik at venstre skal settes tilbake på pinnen og at alt skal strikkes sammen.
Du kan kanskje hjelpe meg med buksa du dajeg har ikke strikket jakken selv, men jeg forstår det iallefall slik at venstre skal settes tilbake på pinnen og at alt skal strikkes sammen.
Du kan kanskje hjelpe meg med buksa du da
Nå er jeg kommet der jeg skal øke en maske ved å hente opp m fra forrige omgang.
Hvordan gjør jeg dette?
http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=9&sort=2&thumbnails=onJeg strikket en ny maske i det ene maskebenet på masken under, vet andre plukker opp tråden i mellom maskene under og strikke den vridd rett.
Takk, men nå er jeg så godt i gsng med buksa. Akkurat begynt på ene benet. Så jeg klarer neg så langt.Går det greit Amahel? Eller kan jeg hjelpe til med noe?
Venter ei tulle 4. Juli 2013
EnigTakk, men nå er jeg så godt i gsng med buksa. Akkurat begynt på ene benet. Så jeg klarer neg så langt.
Om du er enig i hvirdan jeg tenkte på jakka, med at jeg bare setter forstykket på pinnen og strikker videre så klarer jeg meg så langt der også
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå ble jeg plutselig usikker på om jeg har gjort rett på buksa.Enig
Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja jeg tenkte nå det var litt rart jeg også, men jeg er så dårlig på å improvisere akkurat når det gjelder strikking. Så her følges oppskriftene slaviskJeg økte både foran og bak, men i følge oppskriften skal det bare økes foran, syntes det ble så merkelig hehe
Ja jeg tenkte nå det var litt rart jeg også, men jeg er så dårlig på å improvisere akkurat når det gjelder strikking. Så her følges oppskriftene slavisk
Men synes jo nå det ble litt rart ja.
Jaja, jeg har ikke gjort noe feil da, det er rett i følge oppskriften.
men hvordan klarte du å ende opp med rett antall m totalt da når du økte foran og bak?
Det hadde gått i baddel for meg det derJeg gjorde ikke det hehe, felte det inn igjen nedover bena.
Det hadde gått i baddel for meg det der
Hihi. Sliter nok mef å huske og telle når jeg følger oppskriften slavisk
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app