Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg rett og slett skulle kjøpe raggegarnet Labbetuss fra trysil garn som jeg brukte til de to teppene jeg laget....bare ta den tiden du trenger, livet som alenemor til tre gir ikke mye strikketid hehe
He he jeg er med på denne, men har jo nettop startet på drops jakka, og har to andre prosjekter, så jeg må nesten ha ferdig noe av det først![]()
Jeg er med om su setter igang!Da var jeg så og si ferdig med jakka, bare montering igjen.
Så i morgen går jeg til innkjøp av garn til denne dressen
Flere som er klar, evt har begynt?
Jeg skal strikke heldress til minstemann og håper flere slenger seg meg
Trenger litt oppbacking og har sikkert noen spørsmål underveis.
Tenker å strikke denne, men ser for meg at det kan være rimelig fritt frem om du vil strikke denne eller en annen![]()
Den var kjempefin! Går litt raskere med to tråder også.Hvor lang tid bruker drops på å levere garn? Noen som vet?
Det vet jeg ikke, men de har på Jens Hoff![]()
Sikkert dyrere der siden de har så mange "deals" online.![]()
Hvilket garn skal dere bruke? Ser på drops nepal. 65% ull og 35% alpakka. Noen som har erfaring? Ser også på merino extra fine, men kanskje litt vel mykt garn for et plagg som skal være utenpå annet tøy.
Jeg har enda ikke handlet garn, ble så veldig usikker i går når jeg stod i butikken......Jeg er med om su setter igang!
Har du bestemt deg for garn?Jeg har enda ikke handlet garn, ble så veldig usikker i går når jeg stod i butikken......
Nå er det stengt, så får se om ikke min beslutsomme evne er tilbake i morgen![]()
Beklager. Jeg sovna fra det på sofaen i går. Nå må jeg vente til i morgen. De stenger samtidig som jeg er ferdig på jobb i dag.Har du bestemt deg for garn?