Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får tenke litt på det i kveld hvilket garn jeg skal velgeJeg endte opp med artic fra Trysil garn - europris. Det blir jo ikke dobbelt tråd, da den er pinne 5, men den blir varm å god![]()
Jeg vet ikke helt hvilken str. jeg skal strikke. men tror det blir 6-9 mdr.Hvis du skal strikke en som han skal krabber i ville jeg kanskje gått for brunt? Men om du skal bruke den i høst er jo beige lekkert da? Har flere kjøre poser i ull-hvit (offwhite) det er også veldig fint på de små!
Selv vurderer jeg å bruke europris sin alpaca eller nille sin baby soft i beige eller brun...
Jeg venter på deg- så ikke stress har flere prosjekter på pinnene så lenge.
Ja- nå er det bare å bestemme seg!Så fikk jeg handlet noe garn i kveld da.
Valgets kval
Vis vedlegget 10383
Mener hvertfall alle disse kan brukes i følge oppskriften....
Etter å ga hørt mannens mening. Er vi enige om at dette garnet var finest
Vis vedlegget 10400
Men jeg er for trøtt til å begynne i kveld....
Starter i morgen ferdig uthvilt![]()
Tåler det ikke fin/ull vask i maskinen heller?Bare vær obs på at det garnet krever håndvask *klok av skade*
Tåler det ikke fin/ull vask i maskinen heller?
Det er jo bare 50% ull i det.....
Ops. ...Skjørtet til datteren min tålte ikke håndvaskprogrammet i maskinen, gikk fra størrelse 4 år til å passe babydukken hennes.
Jeg har nå strikket 8 cm med vrangbord, men syntes den var lang ja.Jeg syns også at den så stor ut... Men så målte jeg litt og blir enig med meg selv at omkretsen på benet 14cm, så da blir det str 86/92 og ikke 6-9 mnd... Samme det!
Vis vedlegget 10450
Lager heller ikke dobbel(12cm) vrangbord nederst på benet.
He He skjønner hva du mener!Jeg har nå strikket 8 cm med vrangbord, men syntes den var lang ja.
Blir det finest med 6 cm kanskje??
Mulig det er en feil i oppskriften, for den hopper liksom over str 3-6 mndr.
Går rett fra 1-3 mndr til 6-9 mndr.
Jaja. uansett str så vil den passe på et tidspunkt
Fine farger du har valgt.
Jeg lurte også på striper, men det er lettere med et spraglete garn, så slipper jeg garnbyttene
(har enda ikke orket å feste tråder på monsterbuksa)
Så fint det ble Amahel!Da er første ben ferdig og satt klar på rundpinnen
Vis vedlegget 10517
Nå starter jeg på neste ben i morgen![]()