Samsoving?

Samsover etter amming i tretida :) får ofte vondt i den hofta jeg ligger på, men ellers ingen plager :) veldig deilig å ha senga for oss selv uten baby :p
 
Ja vi samsover.
Han sover oppi babynesten i sengen med egen dyne.
Gir mat og legger han i babynesten igjenn.
Vi har stooor seng så merker ikke noe til det, men når storesøster kommer så blir det litt trangt.
 
Vi samsov den første måneden, men jeg fikk så vondt i ryggen når vi ikke brukte babynestet. Ble mye bedre når vi brukte nest da, men mannen sov dårligere med babyen i senga. Han ble så redd for at han skulle spenne eller slå i søvne, så etterhvert ble han flyttet over i egen seng. Og når han først var vant med å sove i nestet, så har det ikke vært noe problem å flytte både baby og nest over i sprinkelsenga :) Og vi sover bedre alle sammen! Jeg pleier ta han opp i senga og mate og sove på morgningen da :) deilig kosestund ❤️
 
Vi samsov den første måneden. Da lå hun i babynest i mellom oss i senga.
Nå sover hun i sin egen seng på rommet vårt, og jeg tar henne opp i sengen vår hver gang hun skal ha mat. Deretter legger jeg henne tilbake i sin egen seng og hun sover videre. Pleier å la henne ligge sammen med meg om morgenen etter siste amming fordi jeg syns det er så koselig :)
Samme her :)
 
Back
Topp