Samsoving med storesøsken

Akkurat sånn jeg kjenner meg igjen. Blir så rart å si «voksenseng» :p Seng er seng og søvn er søvn om man er to eller flere oppi der. Har jo ikke sex i senga med små barn der altså! :eek: Av og til lurer man på hva folk tenker når de spør om vi får noe «voksentid» og da spør jeg bare om ikke magen taler for seg ;) Trenger ikke senga for å ha sex! Aldri hatt så god sex som etter vi sluttet å gjøre det på kvelden «for vi måtte». Det at det har blitt lite i det siste er heller svangerskapsubehag som setter en stopper for det.

Haha veldig enig i det. Vi har tross alt både en dusj, gjesterom og sofa ;-)

Jeg har ikke barn selv så vet ikke hvordan det er men meg og søsteren min sov i mamma sin seng "alt for lenge" i følge mamma selv :hilarious: hun prøvde å betale oss for å sove i våre egne senger :hilarious: men tror ikke vi tok skade av det:rolleyes: :happy:
Godt å høre at dere ikke tok skade av det :p Åhoi! Er selv oppvokst med å «måtte sove» i egen seng med mindre vi var syke og kun meg av mine søsken og venninner som har samsovet med barn. Er minst og resten av slekta synes nok jeg er litt rar ;) som ammet til 21 mnd og fortsatt samsover. Tenker man må gjøre det som er rett for seg selv, men føler jo av og til at man gjør noe steingalt når mange må kommentere.

Noen ganger passer ikke barnet til a4 rammen som verden rundt har satt for det. Jeg så aldri om vi skal samsove, senga er voksen seng blbla bla, helt til den dagen eg nærmest knakk sammen av tretthet etter måneder med skrikekurer våkenetter lange kvelder med legging tidelig morgener. Vi måtte ta å gi det hun ønsket seg og det var nærhet. Vi samsover nå enda 2år og 1 mnd men vi har sprinkelsenga på rommet vårt og kan legge over i for å få en myk overgang til april.
Enig med deg, det passer for noen å ikke samsove, mens for andre så er det omtrent livsnødvendig! Jeg gjør det som passer best for oss, men skjønner at ikke alle velger det samme som oss :-)

Back
Topp