Mortilprins
Elsker forumet
Kanskje dumt spørsmål, men er førstegangs og lurer veldig. Er 36+4 idag så er ikke lenge til vi får møte vår lillegutt
Har tenkt mye på det med å ha babyen sovende vedsiden av oss og er litt uenig med sambo. Han mener det å ha babyen sovende i vår seng er livsfarlig og ikke er aktuelt. Om det er noe han har lest i pappaboka si eller bare noe han tror vet jeg ikke, men så vet jo jeg om mange som har drevet med samsoving siden babyen var nyfødt og det har gått bra. Aldri hørt at det er livsfarlig, men at det kaan være utrygt for barnet.
Er selv opptatt av å lære lillegutt fra han er baby til å sove i sin egen seng, men kan jo være greit å ha han liggende i vår seng av og til med tanke på at jeg skal amme. Er selvfølgelig redd for krybbedød eller at vi skal klare å rulle oppå den lille, men lurer på om det er fullstendig "nei" som sambo mener eller går det greit så lenge man sørger for at han ikke blir tildekket med store dyner, ikke har mulighet for å falle ned og man er forsiktig? Setter pris på svar og ikke spydigheter om min uvitenhet
Er selv opptatt av å lære lillegutt fra han er baby til å sove i sin egen seng, men kan jo være greit å ha han liggende i vår seng av og til med tanke på at jeg skal amme. Er selvfølgelig redd for krybbedød eller at vi skal klare å rulle oppå den lille, men lurer på om det er fullstendig "nei" som sambo mener eller går det greit så lenge man sørger for at han ikke blir tildekket med store dyner, ikke har mulighet for å falle ned og man er forsiktig? Setter pris på svar og ikke spydigheter om min uvitenhet