Sammenheng mellom mat-lyster og kjønn?

Linda4

Blir kjent med forumet
Noen som har fått cravings på noe spesiell mat? Noe dere bare MÅ ha? Og evt. Hvilke kjønn dere venter for dere som vet? Gøy å høre om det kan være sammenhenger med kjønnet til baby og hva man har dilla på av mat.
Har hørt en teori som går ut på at de som har lyst på søte, friske ting (som f.eks. frukt, jucie etc.) får jente, mens de som har lyst på salte ting får gutt.
Er det noen som vet kjønn som kan svare?

Last edited:
Jeg hadde bare cravings på friske og sure ting første trimester, har fått høre det er 90% sannsynlighet for at det er en gutt :smiley-ashamed004 Tror personlig ikke på det noe særlig

Har hørt at dette ikke har stemt for de flestes men litt gøy å høre alle sin mening angående dette☺️

Noen som har fått cravings på noe spesiell mat? Noe dere bare MÅ ha? Og evt. Hvilke kjønn dere venter for dere som vet? Gøy å høre om det kan være sammenhenger med kjønnet til baby og hva man har dilla på av mat.
Har hørt en teori som går ut på at de som har lyst på søte, friske ting (som f.eks. frukt, jucie etc.) får jente, mens de som har lyst på salte ting får gutt.
Er det noen som vet kjønn som kan svare?
Levde på is, sjokolade og brus med guttene.

Takler ikke brus og blir kvalm av sjokolade nå med jente. Vil helst bare ha frukt!

Alle jeg kjenner som har guttunger (meg selv inkludert) har hatt cravings på sjokomelk i svangerskapet :hilarious: Kan være tilfeldig for all del, men litt gøy haha

Her har jeg nå hatt sug på sjokomelk , så blir spennende å se hva det blir . Hadde mer på surt på gutt og sjokolade og iskaffe med jentene . Har hatt det nå også …

Føler cravingsene mine endrer seg fra uke til uke og fra dag til dag :hilarious: Her går det i både salt, søtt og friskt :laughing002 Jeg tror ikke at det har noen sammenheng med kjønn :)

Føler cravingsene mine endrer seg fra uke til uke og fra dag til dag :hilarious: Her går det i både salt, søtt og friskt :laughing002 Jeg tror ikke at det har noen sammenheng med kjønn :)
hehe hva det blir om det blir gutt eller jente så håper jeg først og fremst du for et friskt barn♥️

Hatt gulrotcravings i begge svangerskap. Og vært mer glad i salt mat enn søt. Har en gutt fra før, og går med jente nå. Så helt likt for meg med begge kjønn :)

Back
Topp