Samler du på mummikopper?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Jeg er helt gal etter dem :D
Har mange spesialkopper... Har den bryktede moominsday fra 2018 og har bestilt mummidagkoppen for i år også :p Venter på en kopp fra japan som bare selges på mummiparken der... Ikke mye jeg samler på eller kjøper. Så mummikopper må da være greit :p har dilla på alt mummi generelt sett egentlig..

Samler ja, men har ikke kjøpt kopper selv og mangler derfor en hel del som nå er utgått. Syns det er litt leit nå som jeg har fått enda mer interesse for samlingen, men sånn er det. Begynte å samle i hovedsak for at det var enkelt for folk å kjøpe i gave i stedet for å få noe jeg ikke har bruk for.

Nei

Har flere kopper enn det er plass til i skapet som det er, så det er slett ikke aktuelt

Har noen glass med mummi på som jeg får på blodbanken. Ungene liker dem.

Ja, elsker mummi kopper. Har ganske mange :)

Samler ikke, men har noen kopper :) favorittkoppene mine å drikke kaffen fra :D

Jeg eeeelsker Mummi og har kopper, skåler og fat. Og en drikkeflaske. Får aldri nok!

Nja, både og. Mummikopper er en av "premiene" man kan velge når man gir blod her, og mannen er blodgiver, så har en samling derfra;) Men har ikke kjøpt eller ønsket meg noen selv.

Mummikoppen er min favoritt att drikke kaffe i.
Savna den masse nær me var på ferie:p

Visste ikke at det var en greie å samle på mummikopper jeg :rolleyes::smiley-angelic006

Det er et ganske populære samleobjekter. Den dyreste koppen har en pris på 7-80000 kr.
Ligger en fazer ute på ebay til over 100.000 faktisk. Litt trist å tenke på at jeg aldri kommer til å få komplett samling :hilarious:
Synes daydreaming er den fineste... Men har ikke 25.000 å bruke på en kopp, gitt...

Jepp, har en ganske bra samling så langt :) Av sjeldne og ettertraktede kopper har jeg 2x Moomin Day 2018, den koppen fra parken i Japan, Nightsailing og Hurra. Har 64 forskjellige kopper. Samler også på mugger, krukker, skåler, fat og bestikk :) Øverst på ønskelista står Stockmann koppen og fatet, har krukke og mugge i den serien.

Ligger en fazer ute på ebay til over 100.000 faktisk. Litt trist å tenke på at jeg aldri kommer til å få komplett samling :hilarious:
Synes daydreaming er den fineste... Men har ikke 25.000 å bruke på en kopp, gitt...
Ja, huff. Det er crazy pris på de, men ikke så rart når det er så få.
Jeg regner heller ikke med komplett samling akkurat, men enda mange sjeldne jeg kan skaffe meg.

Back
Topp