Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
prevensjon er det vel litt sent å tenke påTakk for svarJa, denne lysten er ikke like stor hos meg heller om dagen! Kvalme og tretthet fungerer veldig bra som prevensjon
Satser på det blir ny giv på soverommet etter uke 12, hvor sannsynligheten for SA er redusert og kvalmen (forhåpentlig) har takket for seg!:-D
Haha, bedre sent enn aldri?prevensjon er det vel litt sent å tenke på![]()
Du er helt sikkert ikke alene!For min del har sexlysten økt veldig, bare meg det har skjedd det med?!kanskje litt for personlig spørsmål, men følte meg brått litt alene/unormal når jeg leste alle innleggene her
![]()
Her er det masse sexlyst. Har det alltid slik når eg er gravid XD men er alltid for trøtt når kvelden kommer og barna sovner .. Så samme om lysten er på plass så sovner eg før eg får sjangsFor min del har sexlysten økt veldig, bare meg det har skjedd det med?!kanskje litt for personlig spørsmål, men følte meg brått litt alene/unormal når jeg leste alle innleggene her
![]()
For min del har sexlysten økt veldig, bare meg det har skjedd det med?!kanskje litt for personlig spørsmål, men følte meg brått litt alene/unormal når jeg leste alle innleggene her
![]()