Samleie i graviditeten

Tenker akkurat som deg, og etter litt bun utflod er jeg iallefall hysterisk :p Hvordan dette skal gå aner jeg ikke :p

For min del har sexlysten økt veldig, bare meg det har skjedd det med?! :) kanskje litt for personlig spørsmål, men følte meg brått litt alene/unormal når jeg leste alle innleggene her :confused:

For min del har sexlysten økt veldig, bare meg det har skjedd det med?! :) kanskje litt for personlig spørsmål, men følte meg brått litt alene/unormal når jeg leste alle innleggene her :confused:
Du er helt sikkert ikke alene!

For min del er jeg så dålig på kvelden at det blir ikke de store aktivitetene. Men erfaringsmessig blir sex bedre for meg utover i svangerskapet (selvom magen blir i veien).

Her er det masse sexlyst. Har det alltid slik når eg er gravid XD men er alltid for trøtt når kvelden kommer og barna sovner .. Så samme om lysten er på plass så sovner eg før eg får sjangs :p

Sist hadde vi det som normalt helt frem til dagen før hun ble født. Tror det var derfor hun ble født 2 uker før termin.

Nå har jeg blødd i over en uke og det har ikke blitt noe aktivitet på snart 3 uker :( Vet ikke om jeg tørr å gjenoppta det heller når blødningen gir seg. :oops:

Back
Topp