Samle linker leverpostei jente/gutt?

Litt seint, men jeg har stemt:=)

Da har jeg stemt! :)

Stemt fra en annen pc en min vanlige nå. og stemmer på den vanlige i kveld:)

Stemt:)
Håper dere får en fin dag:)

Stemt:)

Da har jeg stemt for i dag:)

Men virker som om det ikke er så mange som stemmer. Vi begynner å dale på listen...

Tenkte kanskje vi skulle ha en opptelling igjen. Vi kan gjøre det på samme måte som sist. Meld dere med navnet til barnet deres. Frist frem til fredag kl 10. 

Dagens stemmerunde er gjort:)

Stemt i dag! Prøver å stemme hver dag på alle de søte barna, men ikke alltid jeg skriver her at jeg har gjort det da:)

mortilto skrev:
Da har jeg stemt for i dag:)

Men virker som om det ikke er så mange som stemmer. Vi begynner å dale på listen...

Tenkte kanskje vi skulle ha en opptelling igjen. Vi kan gjøre det på samme måte som sist. Meld dere med navnet til barnet deres. Frist frem til fredag kl 10. 

Jeg er alltid med, stemmer hver dag:
Tilda og Sunniva:)

Conni86 skrev:
Stemt i dag! Prøver å stemme hver dag på alle de søte barna, men ikke alltid jeg skriver her at jeg har gjort det da:)

Stemt har vært i danmark men stemmer hver dag :D

Jeg har stemt:)

Da har jeg redigert listen. Om det er noe som ikke stemmer eller om noen ikke fikk med seg at vi skulle melde oss, så er det bare å gi beskjed.

Ser listen har minsket betraktelig, men håper de som er igjen stemmer hver dag:)

Ha en flott helg alle sammen:)

Har stemt! 

Jeg stemmer hver dag, men ikke alltid jeg kommer på å si ifra at jeg har gjort det! :)

Ser jeg har blitt tatt ut av listen....
Synd, for jeg er inne å stemmer på alle barna hver dag!
Som regel fra jobbpc og da er det ikke alltid jeg får til å logge meg inn for å svare..

Da har jeg lagt Tobias og Robin til på listen igjen:) 

Har forresten også tatt dagens stemmerunde:)

Jeg har stemt:)

Back
Topp