Samle linker leverpostei jente/gutt?

Da er dagens stemmerunde tatt:)

Stemt:)

Har ikke vært noe flink til å logge meg inn og si ifra at jeg har stemt, men jeg har altså stemt (nesten) hver eneste dag :) Har hatt noen dager jeg ikke har fått til, men sånn er det jo bare..

Siste innspurt nå jenter! Er vel slutt på stemmingen i morgen!
Hvordan ligger dere an? Vi har ligget på rundt plass nr 50 veeeeeldig lenge nå.. Går ikke oppover igjen, men går heller ikke nedover.. Av 35 000 påmeldte så er jo ikke det så galt, men holder jo ikke til en finaleplas...

Stemt jeg også! Vi er ikke inne på topp hundre engang, men på 16.plass av 1462 jenter i fylket. Ikke så verst med tanke på at jeg ikke har vært noe flink til å få familien til å stemme fast. Man Skal vel ha grådig flaks for å bli trukket ut i finalen ja, men det har vært morsomt å være med. Dere har noen nydelige unger!

Stemt:)

Stemt! :)

Da har dere fått to stemmer av meg i dag:)

Vi ligger heller ikke på topp 100 listen. Men jentene mine ligger på plass 23 og 24 i møre og romsdal:)

Da ser det ut til at avstemmingen er over:)

Vil bare si tusen takk for alle stemmene, og det har vært en glede å få stemme på alle de søte leverposteibarna deres:)

Lykke til alle sammenemoticon .

P.s: Dere må gi beskjed om noen av dere går videre da:) Hadde vært veldig morro om en fra tråden her gikk videre:)

Håper virkelig at noen herfra går videre:)
Sunniva ble nummer 9 av alle jentene i Aust-Agder, og nummer 21 av alle gutter og jenter i Aust-Agder. Utrolig moro:)

Noen som vet hvor en kan finne finalistene...? Finner ikke de noe sted, er jo nyesgjerrig på hvem som har gått til tops :)

Hans Jakob ble nr 1 i østfold. Og gutt nr 24 trooor jeg, har ikke regnet så mye på det ;) Havnet blandt de 50 beste..

Back
Topp