Samle linker leverpostei jente/gutt?

Da har jeg tatt dagens stemmerunde :)

Håper dere kan legge til meg her også, selvom jeg ikke er med på leverpostei:) Mindre konkurranse for dere da:)
Jeg stemmer på dere alle hver dag og håper på at dere stemmer tilbake på meg.
Se link i signaturen min:)

Ferdig med dagens runde :)

mamma.til.to skrev:

mamma.til.to skrev:

Da har jeg stemt på alle
Hper alle gjør det!!

Da har jeg stemt på alle de nydelige leverpotei barna i dag <3

Cathrine_86 skrev:

mamma.til.to skrev:

Jeg får stemme litt senere er utrolig kjedelig at det virker som hvis man stemmer må man vente24 timer i mellom.. Og siden jeg stemte sent i går får jeg ikke stemt før etter det ....

TEIT

Men stemnmer på alle go ungene i kveld <3

Dagens runde er tatt :) Kjenner jeg begynner å bli litt frustert over de bokstavene vi skal taste inn som jeg tilsynelatende aldri klarer å få riktig..... Må jo prøve både 2 og 3 ganger på de fleste.

MissOddsteenOgMichee skrev:
Jeg får stemme litt senere er utrolig kjedelig at det virker som hvis man stemmer må man vente24 timer i mellom.. Og siden jeg stemte sent i går får jeg ikke stemt før etter det ....

TEIT

Men stemnmer på alle go ungene i kveld <3

Det syns jeg også er tungvindt. Syns heller de kunne "restartet" stemmingen ved midnatt, det hadde vært lettere mener jeg :) Jeg har "stemmetid" i seks tiden, så da skal alle få en stemme av meg i dag også!

færdigstemt for idag! :)

Da har jeg stemt i dag <3

Ja utrolig tungvindt med de bokstavene , men jeg syntes også de skulle restartet ved midnatt utrolig tungvindt ...

Da har dere fått 2 stemmer av meg i dag:) Både fra dataen og telefonen;)

Jeg må bare si ifra.. Jeg hadde en lignende tråd inne på et annet forum, og den tråden har blitt raportert inn til stabburet som stemmefusk... Er visst ikke lov til å sanke stermmer andre steder enn på twitter, facebook og slike ting...? Er ikke mer enn 4-5 stk som har giddet å stemme sånn inne i mellom der, så har ikke akkurat vært så mange stemmene å hente.. Har ikke fått noe mail fra stabburet enda, bare en  som sa ifra at han hadde raportert meg for juks,.. Men jeg trodde virkelig ikke det var juks? I såfall er vel ikke denne tråden lov heller, er jo organsiert stemmehjelp...

Jeg kan ikke se at dette er så annerledes enn å legge det ut på twitter/facebook. Jeg stemmer jo på barna til mine venner, og de stemmer på mine. Det fungerer jo i praksis på samme måten. De vil jo at vi skal sanke stemmer og reklamere for stabburet leverpostei:)

Back
Topp