Samle linker Lanoungen 2011

Har vært uten nett i flere dager nå! Argh..  Ser jeg har detti ut av lista, Men nå er jeg tilbake :) Stemmer på alle nuh! :)

Håper du kan få meg på lista igjen :)

Håkon-Oppland

Done ;)

Dagens runde tatt! Stemte fra svigers i går så jeg kan stemme litt tidligere med egen. 

Da har jeg igjen stemt på de søte små :)

(helt i orden det, er ikke alltid jeg leser igjennom sidene her ;) )

kricam skrev:
Jeg stemmer og stemmer jeg, men ser jeg har blitt tatt vekk fra lista. Gjort som avtalt gitt lyd fra meg en gang i blandt men blitt tatt vekk fra lista..

samme her. men helt greit det. da stemmer jeg ikke videre tror jeg, om vi skal bli fjernet vekk fra lista ;)

Det er helt greit, er jo helt frivillig å stemme :) Som du sikkert skjønner, og helt sikkert har erfart selv når du stemmer hver dag, så er det litt kjedelig å stemme på over 30 Lanobarn hver dag, for å få toppen 5 stemmer tilbake. Derfor har de fleste aktive i denne tråden spurt om ikke vi kan luke ut de som sannsynligvis ikke stemmer hver dag, og det har vi prøvd på ved å si ifra i tråden om at listen blir redigert utifra hvem som sier ifra at de stemmer innen et gitt tidsrom, som nå var over et døgn.

Da har jeg stemt for idag. God helg alle sammen :)

Den er grei vettu, da er dere på plass igjen :) Har stemt på Adrian og :)

Da har jeg tatt dagens stemmerunde. Det er fortsatt noen som ikke stemmer da. Jeg har bare fått 7 stemmer de siste 24 timene... Skjønner at det kan vere dager ikke alle kan stemme, men fortsatt litt irriterende...

Jeg vet, jeg har også fått 7 stemmer så syntes det er litt rart att alle på lista sier de stemmer hver dag. Men, men, jeg vet hvertfall at jeg stemmer på dere, og at jeg har gjort det hver dag siden jeg ble med her.

Dagens runde tatt. også fått 7 stemmer 

Har fått stemt på alle, untatt en.... Skriver inn koden og trykker ok, men så blir alt hvit igjen og jeg må skrive inn koden på nytt (den samme) Og trykker ok.. har prøvd 30 ganger snart tror jeg, men funker ikke :s Så skal ta prøve igjen om en times tid, og hvis det ikke funker da, så skal jeg dra til mamma og låne daten hennes så jeg får stemt på den siste også :)

Merklige greier....

Det er fryktelig kjedelig ja :( Er ikke annet å få gjort med det enn å fortsette å oppfordre ALLE på lista til å stemme hver dag, og håpe at de skjønner at hvis de lar vær så blir folk lei og da mister de stemmer selv. Også har man ihvertfall sin gode samvittighet i behold selv, og det gjør ihvertfall en stor forskjell for meg :)

Har stemt fra Mac´n min. så ble tidligstemmer fra meg idag, siden jeg straks starter på en helaften med grilling og sol - og konsert på kvelden :D Kos dere i helga!

Måtte få mamma til og prøve og stemme på den siste også :) Tok noen ganger, men gikk til slutt :D

SÅ NÅ er alle stemt å for i dag :)

Back
Topp