Samboeren din

Han var veldig "romantisk" før, så jeg vet at han kan! Men nå for tida er det ikke så all verdens. Dvs. det er ikke så altfor lenge siden vi var ute og spiste da, da var han ganske så fin av seg [;)] Det satser jeg på å få en gjentakelse av på fredag for tenk! [:D]

I hverdagen er vi igrunn ganske så koselige med hverandre. Vi sender "Savner deg" og "Jeg elsker deg" om hverandre på hverdager hvor vi kjeder oss litt. Det er koselig å få når jeg sitter nedgulpa og fæl eller nærmest sovner på skolen, eller han har en kjip dag på jobben [:)] Vi koser og klemmer gjensidig på hverandre når vi er hjemme også , men dette med planlegging av litt større ting er han ikke så god på. Han har en tendens til å planlegge i hjel ting nærmest. For hvis man skal gjøre noe, eller kjøpe gave for den saks skyld, så må man gjøre det perfekt og kjøpe den perfekte gaven. Så han ender opp med å tenke så mye på det at det det sjelden skjer noe som helst [8D]

Han kommer hjem med blomster da! Det er han god på [:D]

Er han romantisk?
Både ja og nei....innimellom glimter han til!

Overrasker han deg?
Ja, det gjør han. Små gaver, blomster osv...

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han?
Ja, han takker både for maten og mange andre ting. Han er flink til å takke!

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)?
Ikke så veldig mye nei...kan foreslå ting, men sjelden (eh...aldri) planlagt noe!

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....)
Fant han på studentkroa...usikker på om han kan klones altså...men er åpen for forsøk...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Er han romantisk? Nei, og det er jeg egentlig glad for.. Tror ofte romantiske menn er vanskeligere å gjøre til lags.

Overrasker han deg? NEI! Det kunne han derimot godt gjort. Men, han hater overraskelser selv, så det kunne ikke falle han inn.

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? Tja... Takk for maten sier han ikke. I det daglige takker vi ikke så voldsomt. Men, vi skryter av hverandre.

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? Nei, jeg er planleggeren! Jeg elsker å planlegge!

Signerer denne jeg.

[;)]
ORIGINAL: lnie

Noen ganger syns jeg det er litt flaut å skryte..

Men ja, han er romantisk. Han overrasker meg. Takker for maten. Sier snille ting HELE tiden, gir meg komplimenter, sier han elsker meg. Ikke ofte, men det hender at han planlegger noe vi kan gjøre; spise middag ute, gå på kino (Han bare planlegger det forsent, eller dårlig timing med tanke på Leon) Han kommer og holder rundt meg, koser meg, kysser meg i tide og utide.

det du skrev her minner meg om mannen min[:D] derfor kaller eg ham for DRØMMEMANN noen ganger[:D]

ORIGINAL: CathogBen

Er han romantisk?
Nei, kn vel ikke si det..

Overrasker han deg?
Nei, da måå jeg i allefall hinte om noe før han finner ut han skal gjøre noe[8|]

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han?
Ja, sier takk for maten (men det er jo han som lager den) hihi.. men andre ting.. nei ikke ofte i allefall.

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)?
Nope..[&o]

Må si jeg lurer veldig på hvordan dere andre har det... siden det er særdeles lite av dette hos oss [&o][&o][&o]

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....)

Back
Topp