GlaJenta88
Elsker forumet
Han var veldig "romantisk" før, så jeg vet at han kan! Men nå for tida er det ikke så all verdens. Dvs. det er ikke så altfor lenge siden vi var ute og spiste da, da var han ganske så fin av seg [;)] Det satser jeg på å få en gjentakelse av på fredag for tenk! [:D]
I hverdagen er vi igrunn ganske så koselige med hverandre. Vi sender "Savner deg" og "Jeg elsker deg" om hverandre på hverdager hvor vi kjeder oss litt. Det er koselig å få når jeg sitter nedgulpa og fæl eller nærmest sovner på skolen, eller han har en kjip dag på jobben [:)] Vi koser og klemmer gjensidig på hverandre når vi er hjemme også
, men dette med planlegging av litt større ting er han ikke så god på. Han har en tendens til å planlegge i hjel ting nærmest. For hvis man skal gjøre noe, eller kjøpe gave for den saks skyld, så må man gjøre det perfekt og kjøpe den perfekte gaven. Så han ender opp med å tenke så mye på det at det det sjelden skjer noe som helst [8D]
Han kommer hjem med blomster da! Det er han god på [:D]
I hverdagen er vi igrunn ganske så koselige med hverandre. Vi sender "Savner deg" og "Jeg elsker deg" om hverandre på hverdager hvor vi kjeder oss litt. Det er koselig å få når jeg sitter nedgulpa og fæl eller nærmest sovner på skolen, eller han har en kjip dag på jobben [:)] Vi koser og klemmer gjensidig på hverandre når vi er hjemme også
, men dette med planlegging av litt større ting er han ikke så god på. Han har en tendens til å planlegge i hjel ting nærmest. For hvis man skal gjøre noe, eller kjøpe gave for den saks skyld, så må man gjøre det perfekt og kjøpe den perfekte gaven. Så han ender opp med å tenke så mye på det at det det sjelden skjer noe som helst [8D] Han kommer hjem med blomster da! Det er han god på [:D]