Samboeren din

CathogBen

Elsker forumet
Er han romantisk?

Overrasker han deg?

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han?

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)?

Må si jeg lurer veldig på hvordan dere andre har det... siden det er særdeles lite av dette hos oss [&o][&o][&o]

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....)

Noen ganger syns jeg det er litt flaut å skryte..

Men ja, han er romantisk. Han overrasker meg. Takker for maten. Sier snille ting HELE tiden, gir meg komplimenter, sier han elsker meg. Ikke ofte, men det hender at han planlegger noe vi kan gjøre; spise middag ute, gå på kino (Han bare planlegger det forsent, eller dårlig timing med tanke på Leon) Han kommer og holder rundt meg, koser meg, kysser meg i tide og utide.

ORIGINAL: lnie

Men ja, han er romantisk. Han overrasker meg. Takker for maten. Sier snille ting HELE tiden, gir meg komplimenter, sier han elsker meg. Ikke ofte, men det hender at han planlegger noe vi kan gjøre; spise middag ute, gå på kino (Han bare planlegger det forsent, eller dårlig timing med tanke på Leon) Han kommer og holder rundt meg, koser meg, kysser meg i tide og utide.

Jeg oppfatter det ikke som skryt, heller at du setter pris på at han er sånn [:)][:)] Og bra er det, du er heldig!! Og du fortjener det [:)][:)]

ORIGINAL: CathogBen

ORIGINAL: lnie

Jeg oppfatter det ikke som skryt, heller at du setter pris på at han er sånn [:)][:)] Og bra er det, du er heldig!! Og du fortjener det [:)][:)]

Hehe, jeg føler det er det.. Liker å skryte, men samtidig så fortjener han at jeg skryter av han. Jeg er kjempeheldig!

Er han romantisk? Ja han er romantisk av seg meg gjør lite for å gjøre ting romantisk

Overrasker han deg? Med gaver, blomster og slikt? ...sjeldent og aldri.

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? Han takker alltid for maten, takker alltid for ting jeg gjør for han... ja takker meg for det meste. Sier at han elsker meg hver dag, gir meg oppmerksomhet hele tiden, susser og tar på meg hele tiden uansett hvor vi er. Gir meg komplimenter hele tiden.

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? Ikke overraskende nei... han kan sette seg ned å komme med forslag til ting vi to kan gjøre sammen men ikke planlegge ting på egenhånd og så fortelle meg det etterpå. Han må liksom helgardere seg på at jeg har lyst å være med på ting.

Er han romantisk? Nei, og det er jeg egentlig glad for.. Tror ofte romantiske menn er vanskeligere å gjøre til lags.

Overrasker han deg? NEI! Det kunne han derimot godt gjort. Men, han hater overraskelser selv, så det kunne ikke falle han inn.

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? Tja... Takk for maten sier han ikke. I det daglige takker vi ikke så voldsomt. Men, vi skryter av hverandre.

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? Nei, jeg er planleggeren! Jeg elsker å planlegge!

Nei, nix, njet, nope...

Eller.. Det ver EN gang han overrasket meg med gave helt ut av det blå, og DA ble jeg glad da [:D]

Er han romantisk? Ja, akkurat passe ;) Jeg er IKKE romantisk.

Overrasker han deg? Ja [:D] Med god mat, konsertbilletter, cder av band han vet jeg liker osv.

Ja, de få gangen det er jeg som lager mat både skryter han av meg og takker [:)] Han sier ofte takk for ting jeg ser på som selvfølgeligheter, og han skryter veldig mye av meg. Ufortjent mye, vil jeg si [;)]

Ja, mindre nå enn før, men det er pga. Nora. Han planla fks. tur til Roma og fridde til meg der [:D]

Må si jeg lurer veldig på hvordan dere andre har det... siden det er særdeles lite av dette hos oss [&o][&o][&o]

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....)

Han fant jeg på Ingeniørutdanningen ved Høyskolen i Oslo [:)]

Er han romantisk?
- Han er vel egentlig det. Han sier at jeg er fin hele tiden, og "jeg elsker deg" kanskje.. tjue-tretti ganger om dagen. Og kysser meg i hytt og pine, gir meg en klem når jeg går forbi og sier at jeg er vakker og morsom og spennende og interessant. Det synes jeg er romantisk. Og noen ganger når jeg kommer hjem har han tent lys i hele leiligheten og satt på Elvis Costello eller sånne søte ting. Han gjør mange ting ene og alene fordi han vet jeg blir glad av det, og det synes jeg er romantisk [:)]

Overrasker han deg?
- Støtt og stadig! Vi har veldig ofte ikke så mye penger, så det er ikke sånn med en tur for to til verdens ende eller smykker og sånn, men han kan vaske huset en dag jeg er sliten, la meg sove lenge, komme med en småting han har kjøpt til meg bare for å være snill og fordi han kom på meg da han så den eller slå til med noe ordentlig stort innimellom. Han er egentlig ganske kul, nå som jeg tenker over det.. [8D]

- Ja. Jeg lager jo aldri mat akkurat, men han takker for alt mulig. Jeg føler meg veldig.. satt pris på. Vi har hatt våre opp- og nedturer som alle andre, men jeg har aldri vært i tvil om at han liker meg og "trenger" meg, hvis dere skjønner - at min tilstedeværelse i hverdagen hans gjør ting lettere, og at han ser det og setter pris på det selv.

- Nei, det har aldri skjedd. Måtte nok hintet veeeeeeeeeldig først i så fall.. [:D]

Takk for denne tråden, som fikk meg til å se at mannen min egentlig ikke er så verst likevel <3 [:)]

Er han romantisk? ja han er romantisk av seg om han vil. tenner stearinlys,lager go mat og leier kjærlighetsfilm

Overrasker han deg? ja han kommer ofte med kort til meg[:D] der han skriver mye fint til meg[:D],kommer med gaver slik som den gang han vekket med på senge med masse gaver,kommer med roser til meg[:D][:D]

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? han takker altid for maten,takker altid meg for at han synes eg er så god mor,er så snill osv.

ja i dag so ville han me sku reise på hotel en plass å berre slappe av å kosa oss kjempe masse

Er han romantisk? JA, det er han!

Overrasker han deg? Han overrasker stadig med nydelige middager, gaver, turer, blomster, skriver små lapper og sender søte sms osv..

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? Ja, det gjør han og han er veldig flink til det.

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? Ja, det gjør han også!

Må si jeg lurer veldig på hvordan dere andre har det... siden det er særdeles lite av dette hos oss

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....) Denne mannen fant jeg på nettet [;)]
Jeg må si at jeg har vært veldig heldig - han er helt FANTASTISK

ORIGINAL: LittleMonkey

Han sier "takk for maten".. Men det sier han uansett om han spiser middag jeg har laget eller om han smører seg en brødskive liksom.. Så det er nok bare en vane :P

Ellers...

Nei
Nei
Nei
Nei

sign!

Er han romantisk?
Njei. Han koser og klemmer hele tiden. Ellers er han veldig lite romantisk. Frieriet var at jeg "fikk tolke det som jeg ville", mens han lå med ryggen til... Sier vel sitt. (Jeg synes kanskje at det er litt romantisk på hans vis, da[8|])

Overrasker han deg?
Med ting han plutselig gjørog ordner, ja, men aldri med blomster og gaver, nei.

Sier takk for maten, ja. Av ren høflighet og uansett hvem som har laget maten. Han kan takke for andre ting jeg gjør. Husarbeid, massasje eller om jeg gjør noe annet for han. Men det går begge veier. Han er så opptatt av at jeg alltid skal takke han, at jeg forlanger det tilbake[;)]

Nope. Men han er den som "organiserer", undersøker og ordner når noe først er under planlegging eller bestemt.

Må si at jeg stort sett er fornøyd med min husband to be, selv om jeg skulle ønske han var flinkere til å overraske med blomster e.l noen ganger[:)]

Er han romantisk:Jeg synst han er veldig romantisk,sier masse fint til meg, att han elsker meg osv...vi har det Ganske romantisk sammens <3  

Overrasker han deg: han bortskjemmer meg veldig:0)  
Lager romantisk middag til oss hjemme, bortskjemmer meg med gaver og blomster:0) samme gjør jeg med han...:0)

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han: Han takker for maten, han takker for alt... han setter stor pris på meg:0)

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? han har ordnet barnevakt 3 ganger, så vi har gått ut å spist romantisk middag, kino...så har det endt opp med litt fyll og fanteri ut på kvelden:0) men det er bare gøy [:D]

Samboeren min er like romantisk som ei skilpadde.
Altså nei. Han takker for maten, hender seg han kommer og koser litt (mest fordi HAN er kåt[8D]).

Har fått blomster av han en gang, da jeg ba han kjøpe med :p
Han er flink til å gi meg penger, og bli med på å kjøpe alt det jeg vil kjøpe da[:D]

Er han romantisk? Finnes ikke![8D] Trodde det da jeg først hadde blitt sammen med han for jeg fikk en rose da vi hadde vært sammen 1 mnd, men der tok jeg feil for det skjedde ikke igjen[8|]

Overrasker han deg? Nei egentlig ikke. Overraska meg en gang i fjor med Vamp-konsert ved Lindesnes fyr[:)][8D] Det hjelper å være gravid

Sier han takk for maten eller takker for andre ting du gjør for han? Ja det er han flink til! Setter pris på det jeg gjør for han, men en takk i ny og ne for husarbeidet som gjøres når han ikke ser, hadde også vært fint[;)]

Planlegger han noe som dere 2 kan gjøre sammen (uten at du har bedt om det)? Nei, som sagt en gang med den Vamp-konserten...

(også lurer jeg på hvor dere har funnet de gode mannfolka og om de kan klones....) Han fant meg på fest og deretter på nettby[8D]

Absolutt ikke...

min sambo er litt romantisk men ikke så mye at det r til å skryte av!

han overrasaker meg ikke og det kommer ikke til å skje heller for jeg kan ikke fordra overraskelser[;)]

han takker alltid for maten og for andre ting jeg gjør og sier nesten alltid etterfølgende "jeg elsker deg min skatt" eller "du er dyrbar for meg min skatt"

Jeg må si jeg har en veldig romantisk en her, og det er HELT fantastisk

Han overrsasker meg ihvertfall, han er sånn som henger opp små lapper her og der, eller skiver noe søtt på feks do papiret[:D] Bare sånn tilfeldig lissom, super herlig syns jeg, blir man såå glad[:)]

Han sier ihvertfall takk for maten når jeg lager den, og andre ting også ja, er ikke det vanlig høflighet? Sånn at jeg sier takk for maten når han lager? Vi lager ca mat like mye..

Han planlegger ja, det gjør han, er litt vanskelig og komme ut alene nå etter vi fikk Amalie, men da planlegger han noe her hjemme, han er en sånn som kan overraske med en 3 retters deilig middag, eller hygge kveld med masse tente lys feks...

Ellers så kysser han meg mange ganger iløpet av dagen, holder rundt meg og sier at jeg er deilig, vakker, ja, you name it....

Og ikke minst, han er SUPER med Amalie, og tar henne mer enn gjerne om jeg er sliten, selv om han feks skal opp tidlig eller noe dagen etter...

hihi, klones, ja, kanskje, jeg kan prøve, for han er Virkelig en fangst[:)]

Back
Topp