Sambo lurer veldig..

Av de tre; Volvo uten tvil! [:)] Den sikreste, og mest driftssikre. Audi har en tendens til å skramle fra hverandre når de når en viss kmstand.. Ca 50-70 000.. Da ryker alt av småting. 

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Av de tre; Volvo uten tvil! [:)] Den sikreste, og mest driftssikre. Audi har en tendens til å skramle fra hverandre når de når en viss kmstand.. Ca 50-70 000.. Da ryker alt av småting. 

Neida[8D] Ikke våre audier[;)] Vi har en A6(2004 mod) og en S6, gått 145 000 og 170 000. Ikke noe feil med de[:D]

ORIGINAL: MammanTilPeder

Neida[8D] Ikke våre audier[;)] Vi har en A6(2004 mod) og en S6, gått 145 000 og 170 000. Ikke noe feil med de[:D]

Heldige dere, da. [;)]

ORIGINAL: MammanTilPeder

Heldige dere, da. [;)]

Men hørt mange som klager på V70 også, at det skjer mye drit med dem. Vi stod mellom å kjøpe V70 eller A6, men endte opp med A6[;)] 

ORIGINAL: SelinesMam

Volvoen. Ikke audi vertfall. Sykt mye skruing, og ofte må de inn på verksted for å skifte smådeler, pga motoren er bygga sånn.   Som de sier i bildeleforretninger: Uten audi og bmw så hadde de ikke hatt så mye å gjort på jobb...[:D]

Jepp. [;)] Har to kamerater som er mekanikere. De sier det samme. Og vi kjenner en som er salgssjef for Audi. Han advarte oss mot å kjøpe det hvis vi ikke ville ut med en formue i driftsutgifter.

Forresten, så er Saab 9-5 en fullstendig undervurdert bil. Den har et ufortjent gubberykte. Den er sprek, svært romslig, fin å se på, himmelsk å kjøre, og en av de billigste stasjonsvognene å eie. Lav forsikring, drivstofføkonomisk, lave service-utgifter, så og si aldri noe feil med den.. Den har vi. Jeg overtalte mannen til å prøve en. Han var fast bestemt på V70, men etter en prøvetur på 15 minutter i Saaben sa han; "Denne tar vi!" [:D]

har audi A6. null problem med den.  hadde A4 før og hadde heller ingen problem med den.  bensin og diesel,hatt begge deler, like bra. og er det quattro kommer du frem over alt.

Dodge vil jo bruke enormt med drivstoff så den hadde jeg bare glemt med en gang.

Vi har hatt både A6 og V70.
Begge to var veldig gode biler, men jeg ville uansett valgt tdi utgaven uansett hvem jeg hadde valgt, de sies å være mere holdbare og bruker mindre drivstoff itillegg til at de er motorsterke (det sier iallefall min svoger som jobber på Møller)

Nå vet jeg ikke hvordan det er med de nyeste årsmodellene men rundt 97-98-99-00 så brukte de faktisk samme motorene i a6 og v70, bare at de ble merket med Volvo og Audi, så sånn sett er det ingen forskjell.
Skal du kjøpe a6 så IKKE kjøp tip tronic girkassa (eller hvordan det skrives) fordi den ryker veldig lett i forhold til de andre. Og turboen på A6 2,5tdi ryker rundt 200 000 km og rundt samme km begynner kammene å bli slitt. Så min svogers anbefaling (han er her nå derfor jeg plutselig kunne så mye om Audi[8D]) er å enten kjøpe en A6 2,5tdi som ikke har gått så langt og selge den før det nærmer seg 200 000 km, eller kjøpe en 1,9tdi i steden for som er mere holdbar generelt.

På vår V70 som var en 00 mod sleit vi veldig med Ac'en og glødepluggene (ikke sikkert det er noen vanlig feil altså)

Personlig syns jeg A6'en kanskje er litt penere å se på, men tror i grunn det er litt hipp som happ om man velger A6 eller V70, vi var veldig fornøyd med begge våres[:D]

Ville ikke valgt noe av dem[;)] Men hvis jeg absolutt måtte velge en av dem hadde det vel blitt volvoen[8D]

Av de 3 der, Audi'n eller Dodge'.

Volvoen hadde gått litt langt syns jeg, selv om volvo er en driftsikker bil så hadde den gått nesten dobbelt så langt som dodgen.

ORIGINAL: Kranglefanten

Volvoen hadde gått litt langt syns jeg, selv om volvo er en driftsikker bil så hadde den gått nesten dobbelt så langt som dodgen.

Annonsene var vel bare eksempler for å vise hvordan de forskjellige så ut. [;)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Annonsene var vel bare eksempler for å vise hvordan de forskjellige så ut. [;)]

Sjefsgaupa har helt rett.. [;)]

Volvo! [:)]

Back
Topp