Sambo er ute... OPPDATERT!

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15

Oppdatert her:

Kommet hjem, og forteller at han også ha prøvd å komme inn på byen, rett her vi bor! (Bor midt i byen).
Enda han visste jeg også ville... Avtalen var nemlig at jeg skulle være sjåfør, og om de skulle på byen skulle vi møtes der.
Og da jeg nå spurte hvorfo han ikke ringte meg, får jeg bare "vet ikke" til svar, og trekk på skuldrene. Da jeg sa jeg fortjente respekt og a han burde holde avtalen, bare smiler han og sr unnskyld..
Virker ikke som han har dårlig samvittight i det hele tatt.
Og nå blir jeg så usikker på meg selv, for jeg fortjener da bedre, og han bare trekker på skuldrene..
Aldri vært sånn mot meg før.. [:(] [:(] [:(]

Er det signal om noe, eller overanalyserer jeg?
Han har aldri "glemt meg" i fylla før.

Hadde med seg en fyr hjem også, som han traff på byen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dro på en fest, avtalte a han skulle ringe når jeg skulle hente han. Hører ingenting, så jeg ringer selv, og da er han på en annen fest!
Første festen var guttefest, men der han er nå, er det miksa. Føler meg litt tilsidesatt over at han ikke ringte meg og sa fra. Og at jeg ikke fikk være med på den andre...

Har barnefri og greier, så litt skuffa nå. Begynner å tenke om han ikke vil "henge" med meg mer, men vet jo han elsker meg, og sikkert bare deilig å gå ut alene innimellom. Men likevel... han vet jeg sitter her og har ventet på å være sjafør, og at vi har barnefri.
I tilleg har han lovet å hjelpe meg med noe skoleting imorgen, og det går vel ikke nå som han blir bakfull istedet..

Grrr.

Har dere det sånn noen ganger?
Skal man bare godta det, eller er det greit å sette ned foten?

Verste er at andre festfolka gjør "narr" i telefeon.

Ikke quotevær så snill!

Synes han burde sagt ifra!!!

Jeg og min samboer kan feste hver for oss, men passer alltid på å skrive mld å si ifra hvor vi er!! Og da det gjelder kjøring så vil han alltid hjem før 01.00 fordi han savner meg så fælt!!
(helt ærlig så synes jeg det er deilig med litt mannefri innimellom jeg!!!)

Med tanke på at det dere har barnefri også, så kan det da være koslig for deg å komme deg utpå litt også da!!!

Om han synes du er overhysterisk så får du ta igjen, avtal jentetur som og plutselig var dere på en annen fest! Innimellom bruker ikke menn det de har mellom øra......

Jeg er veldig heldig og har aldri hatt det problemet, må omtrent kaste ut sambo for at han skal gå på fest. Forrige gang jeg gjorde det måtte jeg kjøre han hjem klokken 21.00 så han fikk legge seg[8D]

Men, jeg skjønner godt du er skuffet.. Og jeg hadde helt klart reagert på det, han gjør helt sikkert ikke noe galt, men han kunne jo bare sagt ifra liksom, ikke sant[:)] Send han en melding å si du savner han og spør om han har det gøy [:)] Skal du se det ordner seg[;)] Og hva de festfolka i bakgrunn angår, ikke bry deg om dem. Det er fylla som snakker[:)] Selv om jeg helt sikkert hadde tenda på alle plugger selv om sambo hadde vært med en gjeng som hadde gjort narr av meg fordi jeg lurer på hvor han hadde vært.. Men, behold roen, da blir det bedre etterpå har jeg lært[8D]

Meeen, om han ikke svarer deg og er avvisende e.l da syns jeg du skal reagere skikkelig og sette ned foten ja!

Min er dratt ut som sjåfør, eg spurte om å vere med, han sa ok men etter det var han bare sur og når eg spurte, så sa han at han aldri drar nokon plass aleine lengre..... Skulle egentleg ut i kveld, men lønna kom ikkje som planlagt... Så no sitje eg her aleine og gudene veit kor han er... Har brukt hele dagen på lekser og har sjeldent fri eg også, hadde innvilga meg fri fredag og besøkte ei vennine som har fått baby, men då ba eg han med..

Menn altso... Er det så vanskeleg å tenke?? Så signere jammen santen HI her[8|][8|]

åh, eg kjenner følelsen.. To lørdagar, med tette mellomrom har vi skulle hatt "rolig-lørdagar"...
Første gongen skulle vi ein snartur bortom ein bar for å hilse på eit anna par + ein kompis av samb, men skulle reise når dei for... Men når dei skulle reisekjem samb  å spør om kompisen kan overnatte.... Mens kompisen sto bak, så eg ikkje klarte å seie nei... Så endte med at eg reiste heim aleine, å måtte kjede meg... Så kom dei heim og spelte fifa, JA, for då blir jo eg kjempe inkludert!

Gongen etterpå skulle eg bortom jobben for å hjelpe til i eit par timar. Samb vart med for å ta seg eit par pils.. endte med at han brukte to timar på å få nokon til å joine han, så 5 min før eg var ferdig på jobb kom det ein kompis av han. så då måtte han jo nesten vere igjen... Så eg for heimatt aleine, igjen! :P
Så fekk eg mykje meldingar om at måtte komme bort, fordi folk hadde så lyst å sjå magen min (jepp, eg følte meg så SYKT ønska då, ja!!).. gjekk bort dit i 1 tida fordi eg tenkte det neppe var verre enn å sitte heime aleine ein lørdagskveld.. Men var ikkje så veldig givande...

Å i går sa han, når han fulgte meg på jobb, at han syntest det var litt småkjipt å komme dit edru, når dei andre var godt i siget.. NÆÆH! då veit han iallefall ikkje korleis eg har det når han vil ha meg på baren å henge der edru!!

Problemet som eg heng meg opp i er at vi kun har lørdagskvelden fri til å vere med kvarandre. Han har SELFØLGELIG lov til å reise ut, sjølv om eg er gravid, men då synes eg han skal gje meg mulighetar til å planlegge kvelden min også, så eg ikkje blir sittandes aleine. Sjøl om eg er gravid, betyr ikkje det at eg ikkje har lyst til å ha det kjekt...

ÅÅÅH Så deilig å få det ut;P

ORIGINAL: sorciere_

åh, eg kjenner følelsen.. To lørdagar, med tette mellomrom har vi skulle hatt "rolig-lørdagar"...
Første gongen skulle vi ein snartur bortom ein bar for å hilse på eit anna par + ein kompis av samb, men skulle reise når dei for... Men når dei skulle reisekjem samb  å spør om kompisen kan overnatte.... Mens kompisen sto bak, så eg ikkje klarte å seie nei... Så endte med at eg reiste heim aleine, å måtte kjede meg... Så kom dei heim og spelte fifa, JA, for då blir jo eg kjempe inkludert!

Gongen etterpå skulle eg bortom jobben for å hjelpe til i eit par timar. Samb vart med for å ta seg eit par pils.. endte med at han brukte to timar på å få nokon til å joine han, så 5 min før eg var ferdig på jobb kom det ein kompis av han. så då måtte han jo nesten vere igjen... Så eg for heimatt aleine, igjen! :P
Så fekk eg mykje meldingar om at måtte komme bort, fordi folk hadde så lyst å sjå magen min (jepp, eg følte meg så SYKT ønska då, ja!!).. gjekk bort dit i 1 tida fordi eg tenkte det neppe var verre enn å sitte heime aleine ein lørdagskveld.. Men var ikkje så veldig givande...

Å i går sa han, når han fulgte meg på jobb, at han syntest det var litt småkjipt å komme dit edru, når dei andre var godt i siget.. NÆÆH! då veit han iallefall ikkje korleis eg har det når han vil ha meg på baren å henge der edru!!

Problemet som eg heng meg opp i er at vi kun har lørdagskvelden fri til å vere med kvarandre. Han har SELFØLGELIG lov til å reise ut, sjølv om eg er gravid, men då synes eg han skal gje meg mulighetar til å planlegge kvelden min også, så eg ikkje blir sittandes aleine. Sjøl om eg er gravid, betyr ikkje det at eg ikkje har lyst til å ha det kjekt...

ÅÅÅH Så deilig å få det ut;P

Mannfolk ja[8|][8|][8|]  Min røyker og så skulle me sjå kampen ilag ute på byn, og eg vart då sittende mutters aleine inne i fire timer, fordi han satt ute..... [8|][8|][8|]  Kvifor gjer dem slikt??

Det har eg også lurt på! kvifor i allverden gjer dei slikt?
Og så er eg sikker på at hadde mannfolka hatt eit slikt forum å skrive på, så hadde dei ikkje hatt NOKO å skrive om oss damene, anna enn at vi vart så fornærma fordi dei glømte oss i fleire timar.... og så skriver dei "kan dåke skjønne det?" ;P

Det har eg også lurt på! kvifor i allverden gjer dei slikt?
Og så er eg sikker på at hadde mannfolka hatt eit slikt forum å skrive på, så hadde dei ikkje hatt NOKO å skrive om oss damene, anna enn at vi vart så fornærma fordi dei glømte oss i fleire timar.... og så skriver dei "kan dåke skjønne det?" ;P

Og eg trudde at eg ikkje hadde fått noko hormoner, men eg tok feil[8|][8|]  Han sa at han ville dra aleine og så når han gjorde seg klar, gjekk eg på badet (lei meg ja) Så han venta han, trudde eg skulle bli med.. Følte meg jo så ønska då... No har han vore ute i nesten fire timer og ikkje svare han på sms heller.... Eg er no spent på om han huske bursdagen min...

Hvis han kjenenr deg så pass at han burde vite at han kunne gi beskjed,så burde han respektere deg.Og ikke minst spørre om du ville være med på den andre festen. Nå er min mann og jeg veeeeldig sjeldent på fester sammen,så jeg hadde blitt skuffet om han ikke hadde spurt meg om vi hadde vært barne fri

Og at de gjør narr  i telefonen,det er sløkket gjort synnes jeg[>:]

ORIGINAL: cathrine24

Synes han burde sagt ifra!!!

Jeg og min samboer kan feste hver for oss, men passer alltid på å skrive mld å si ifra hvor vi er!! Og da det gjelder kjøring så vil han alltid hjem før 01.00 fordi han savner meg så fælt!!
(helt ærlig så synes jeg det er deilig med litt mannefri innimellom jeg!!!)

Med tanke på at det dere har barnefri også, så kan det da være koslig for deg å komme deg utpå litt også da!!!

Om han synes du er overhysterisk så får du ta igjen, avtal jentetur som og plutselig var dere på en annen fest! Innimellom bruker ikke menn det de har mellom øra......

Alltid vært sånn han også, derfor jeg tenker det verste liksom. Eller, jeg vet han er til å stole 150% på, men hvorfor sa han ikke ifra, som vi hadde avtalt??? Sukk.. [:(]
Nå sitter jeg herog bare venter. Han har ikke med nøkkel, så jeg kan ikke sove.. Derfor er jeg ekstra frustrert, for jeg får ikke noe glede ut av denne barnefrie helgen. Imorgen er vi sikkert trøtte begge to..

har du bursdag i morgon? eller ein av dei næraste dagane!?
Isåfall burde han bruke helga på å vere med deg. Ja, dissa hormonane gjer ting mykje vanskeligare å takle. Ting blir ikkje berre kjipt, det blir kjempe fælt og trist! Åh, eg hadde følt meg så avvist om eg ikkje fekk svar på meldingane!:( hadde tenkt at han burde sjå på den, fordi han skal ha lyst til å sende melding til meg for å seie at han savner meg.. :S (eg sjekka, 13. oktober) :) Eg skal hugse den!!:)

Er så glad eg har babyverden, så eg får ut frustrasjonen min, fordi vennane mine som aldri har vert gravid skjønner jo ingenting. Eg seier det kan sammenlignast med mensen i mange mnd, berre kraftigare...

har du bursdag i morgon? eller ein av dei næraste dagane!?
Isåfall burde han bruke helga på å vere med deg. Ja, dissa hormonane gjer ting mykje vanskeligare å takle. Ting blir ikkje berre kjipt, det blir kjempe fælt og trist! Åh, eg hadde følt meg så avvist om eg ikkje fekk svar på meldingane!:( hadde tenkt at han burde sjå på den, fordi han skal ha lyst til å sende melding til meg for å seie at han savner meg.. :S

Er så glad eg har babyverden, så eg får ut frustrasjonen min, fordi vennane mine som aldri har vert gravid skjønner jo ingenting. Eg seier det kan sammenlignast med mensen i mange mnd, berre kraftigare...

Har bursdag på tirsdag eg... Og han jobber så masse, at eg unner han fri men er sårende når han bare drar frå meg slik eller lar meg sitte aleine ute... Eg sendte no bare ein sms, gidder ikkje mase, når han ikkje ville ha med meg ein gang.. Eg vil jo gjerne ting ilag, så lenge det bare er oss to.. Eg har venniner som har gått gravid, men dei er ferdige no og har nok med den lille og mannen sin.

Sorciere_

Forstår hvoran du føler det! Kjenner meg igjen i noe av det.
Da vi var gravide var jeg likevel med på fest o.l, og det var kjempehyggelig!
Men nå.. [&o]

ORIGINAL: Svartengel

Har bursdag på tirsdag eg... Og han jobber så masse, at eg unner han fri men er sårende når han bare drar frå meg slik eller lar meg sitte aleine ute... Eg sendte no bare ein sms, gidder ikkje mase, når han ikkje ville ha med meg ein gang.. Eg vil jo gjerne ting ilag, så lenge det bare er oss to.. Eg har venniner som har gått gravid, men dei er ferdige no og har nok med den lille og mannen sin.

selfølgelig er det sårande. Ein vil jo at mannen skal ha like mykje lyst til å vere med oss som vi har lyst til å vere med dei..!! Såklart unner ein dei jo å ha litt fri, og vere med venner. Men det har så mykje med KORLEIS det blir gjort.. Heile situasjonen rundt.. :S 
Huff, eg er VIRKELIG hormonell i dag.. er smådeppa på dine vegne no, eg.. Sikkert fordi eg kjenner meg igjen.. :o :p

ORIGINAL: tipp

Hvis han kjenenr deg så pass at han burde vite at han kunne gi beskjed,så burde han respektere deg.Og ikke minst spørre om du ville være med på den andre festen. Nå er min mann og jeg veeeeldig sjeldent på fester sammen,så jeg hadde blitt skuffet om han ikke hadde spurt meg om vi hadde vært barne fri

Og at de gjør narr  i telefonen,det er sløkket gjort synnes jeg[>:]

Det jeg mener også, det handler om respekt. Egentlig skulle vi ha folk her hjemme etter festn, så jeg har ordnet og gjort istand.. Derfor er det ektra sårt..
Og hadde visst ikke tenkt på at jeg kunne være med; jeg skulle få slappe av. Og det selv om jeg har sendt sms om at je ordner istad til folka skal komme!!! [>:] [:(] [:(] [:(]

ORIGINAL: mamsemor

Sorciere_

Men nå.. [&o]

Så bra du syntes det var kjekt å vere med på fest når du var gravid!!: ) Men veldig kjipt at han ikkje benytter muligheten til å ta deg med når du kan no i kveld! Sia du synes det er greit å vere med når du er edru, så kunne han spurt om du ville vere med på "blanda" festen, sidan det ikkje lenger var guttefest!

selfølgelig er det sårande. Ein vil jo at mannen skal ha like mykje lyst til å vere med oss som vi har lyst til å vere med dei..!! Såklart unner ein dei jo å ha litt fri, og vere med venner. Men det har så mykje med KORLEIS det blir gjort.. Heile situasjonen rundt.. :S 
Huff, eg er VIRKELIG hormonell i dag.. er smådeppa på dine vegne no, eg.. Sikkert fordi eg kjenner meg igjen.. :o :p

Og aldri i verden om han husker at eg har bursdag neste uke... Og så vil eg ikkje vise eg er lei, for alt blir jo avfeid som hormonelle utbrudd for tida.. Enn om eg har omtrent null så langt i svangerskapet... Og med hans ord: Eg godtar ikkje at du har hormonelle utbrudd, da er unøvendig[8|][8|]  Han har vore hos ein kompis visst, kjem heim no. Burde blitt glad men er så lei meg visst...

ORIGINAL: mamsemor

Sorciere_

Men nå.. [&o]

Så bra du syntes det var kjekt å vere med på fest når du var gravid!!: ) Men veldig kjipt at han ikkje benytter muligheten til å ta deg med når du kan no i kveld! Sia du synes det er greit å vere med når du er edru, så kunne han spurt om du ville vere med på "blanda" festen, sidan det ikkje lenger var guttefest!

Han har alltid vært veldig inkluderende, og er nok det enda. Er vel bare tilfeldig at det ble sånn, men hjelper ikke på hvordan er føler seg..
Og jeg som til og med ordnet istand for nachspiel for de... Istedet må jeg vente på hans ankomst.. en gang inatt..

Og aldri i verden om han husker at eg har bursdag neste uke... Og så vil eg ikkje vise eg er lei, for alt blir jo avfeid som hormonelle utbrudd for tida.. Enn om eg har omtrent null så langt i svangerskapet... Og med hans ord: Eg godtar ikkje at du har hormonelle utbrudd, da er unøvendig[8|][8|]  Han har vore hos ein kompis visst, kjem heim no. Burde blitt glad men er så lei meg visst...

Nei fy søren!! Det er UNØDVENDIG med hormonelle utbrudd?! For det første så er det INGENTING du kan gjere med, at du er hormonell. Det er faktisk fordi kroppen din er stappfull av det, fordi du for tida fungerer som ein "fabrikk", og kroppen din skal gjere den lille babyen klar til å forlate "fabrikken". Og sist eg sjekka var ikkje mannfolk istand til å gjere det...! Og slag i hodet til han for ikkje å komme til å hugse bursdagen din  og suss på deg, fordi eg føler med deg 

Back
Topp