Oppdatert her:
Kommet hjem, og forteller at han også ha prøvd å komme inn på byen, rett her vi bor! (Bor midt i byen).
Enda han visste jeg også ville... Avtalen var nemlig at jeg skulle være sjåfør, og om de skulle på byen skulle vi møtes der.
Og da jeg nå spurte hvorfo han ikke ringte meg, får jeg bare "vet ikke" til svar, og trekk på skuldrene. Da jeg sa jeg fortjente respekt og a han burde holde avtalen, bare smiler han og sr unnskyld..
Virker ikke som han har dårlig samvittight i det hele tatt.
Og nå blir jeg så usikker på meg selv, for jeg fortjener da bedre, og han bare trekker på skuldrene..
Aldri vært sånn mot meg før.. [:(] [:(] [:(]
Er det signal om noe, eller overanalyserer jeg?
Han har aldri "glemt meg" i fylla før.
Hadde med seg en fyr hjem også, som han traff på byen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dro på en fest, avtalte a han skulle ringe når jeg skulle hente han. Hører ingenting, så jeg ringer selv, og da er han på en annen fest!
Første festen var guttefest, men der han er nå, er det miksa. Føler meg litt tilsidesatt over at han ikke ringte meg og sa fra. Og at jeg ikke fikk være med på den andre...
Har barnefri og greier, så litt skuffa nå. Begynner å tenke om han ikke vil "henge" med meg mer, men vet jo han elsker meg, og sikkert bare deilig å gå ut alene innimellom. Men likevel... han vet jeg sitter her og har ventet på å være sjafør, og at vi har barnefri.
I tilleg har han lovet å hjelpe meg med noe skoleting imorgen, og det går vel ikke nå som han blir bakfull istedet..
Grrr.
Har dere det sånn noen ganger?
Skal man bare godta det, eller er det greit å sette ned foten?
Verste er at andre festfolka gjør "narr" i telefeon.
Ikke quotevær så snill!

og suss på deg, fordi eg føler med deg