Sambo er ute... OPPDATERT!

ORIGINAL: mamsemor

Han har alltid vært veldig inkluderende, og er nok det enda. Er vel bare tilfeldig at det ble sånn, men hjelper ikke på hvordan er føler seg..
Og jeg som til og med ordnet istand for nachspiel for de... Istedet må jeg vente på hans ankomst.. en gang inatt..

Blir så ekstra sårt når det er sånn!:( Selfølgelig hjelper det ikkje på korleis ein føler seg! Har ikkje den minste betydning, fordi situasjonen har gjort det slik at du er såra!
Stakkars!:( Styra på for han, og det er takken?!

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Svartengel

Og aldri i verden om han husker at eg har bursdag neste uke... Og så vil eg ikkje vise eg er lei, for alt blir jo avfeid som hormonelle utbrudd for tida.. Enn om eg har omtrent null så langt i svangerskapet... Og med hans ord: Eg godtar ikkje at du har hormonelle utbrudd, da er unøvendig[8|][8|]  Han har vore hos ein kompis visst, kjem heim no. Burde blitt glad men er så lei meg visst...

Nei fy søren!! Det er UNØDVENDIG med hormonelle utbrudd?! For det første så er det INGENTING du kan gjere med, at du er hormonell. Det er faktisk fordi kroppen din er stappfull av det, fordi du for tida fungerer som ein "fabrikk", og kroppen din skal gjere den lille babyen klar til å forlate "fabrikken". Og sist eg sjekka var ikkje mannfolk istand til å gjere det...! Og slag i hodet til han for ikkje å komme til å hugse bursdagen din  og suss på deg, fordi eg føler med deg 

Han har sagt det som andre hører det og dem reagere jo... Trur ikkje eg har fått ein bursdagpresang av han ein gang. Fekk eit kort og rosekvast når eg var operert i ryggen første gangen[8|][8|] Og me har snart vore ilag i fire år...   Takk for sussen[:D][:D]

Han har sagt det som andre hører det og dem reagere jo... Trur ikkje eg har fått ein bursdagpresang av han ein gang. Fekk eit kort og rosekvast når eg var operert i ryggen første gangen Og me har snart vore ilag i fire år... Takk for sussen

det er fordi dei har all grunn til å reagere.. Du har ikkje vurdert å snakke med jordmor om det, og så deretter ta han med på ein time etterpå? Ho kan framstille det som om at ho tar opp temaet uten at du har snakka med ho om det... enda min samb ikkje ser på bursdager som noko viktig, så tenkte han på den i god tid før, fordi han veit det er viktig for meg.. Etter fire år burde han ha lært seg bursdagen din! eg hugsar til og med at ei venninne eg hadde på barneskulen har samme dato som deg. Eg skjønner ikkje korleis folk klarer å gløyme slikt, eg... :o

Og aldri i verden om han husker at eg har bursdag neste uke... Og så vil eg ikkje vise eg er lei, for alt blir jo avfeid som hormonelle utbrudd for tida.. Enn om eg har omtrent null så langt i svangerskapet... Og med hans ord: Eg godtar ikkje at du har hormonelle utbrudd, da er unøvendig[8|][8|]  Han har vore hos ein kompis visst, kjem heim no. Burde blitt glad men er så lei meg visst...

Nei fy søren!! Det er UNØDVENDIG med hormonelle utbrudd?! For det første så er det INGENTING du kan gjere med, at du er hormonell. Det er faktisk fordi kroppen din er stappfull av det, fordi du for tida fungerer som ein "fabrikk", og kroppen din skal gjere den lille babyen klar til å forlate "fabrikken". Og sist eg sjekka var ikkje mannfolk istand til å gjere det...! Og slag i hodet til han for ikkje å komme til å hugse bursdagen din  og suss på deg, fordi eg føler med deg 

Han har sagt det som andre hører det og dem reagere jo... Trur ikkje eg har fått ein bursdagpresang av han ein gang. Fekk eit kort og rosekvast når eg var operert i ryggen første gangen[8|][8|] Og me har snart vore ilag i fire år...   Takk for sussen[:D][:D]

Seriøst??!!
Brått har ikke jeg det ille likevel...
Uff, sender deg noen medfølende tanker.

Seriøst??!!

sånn tenkte eg også!;P MEN!:) Du hadde sikkert godt av å få utløp for frustrasjonen din, og det har du lov til!:) Rett og slett fordi det såra deg! 
Og så fekk svartengel ein mulighet til å få utløp for sin frustrasjon pga innlegget ditt! noko ho definitivt har godt av!

Føler meg så lite respektert akkurat nå.. [:(]
Nesten så jeg mister litt respekt for han også, når han bryter avtaler.

ORIGINAL: mamsemor

Seriøst??!!

Eg syns det er ille at han ikkje tok deg med på byn eg, og enda verre at han drog ein fremmed med seg heim. Man skal ta med seg dama når det er muleg syns eg..... *dumme menn* [&o][&o]

Seriøst??!!

sånn tenkte eg også!;P MEN!:) Du hadde sikkert godt av å få utløp for frustrasjonen din, og det har du lov til!:) Rett og slett fordi det såra deg! 
Og så fekk svartengel ein mulighet til å få utløp for sin frustrasjon pga innlegget ditt! noko ho definitivt har godt av!

Kan jo ikkje seie noko til han heller. Og eg kuppa tråden litt men eg måtte få ut dampen.. Og eg var visst ikkje einaste.. Trur omtrent ikkje han ana når eg er sure på han, fordi eg går bare vekk (soverommet eller badet osv)

Jeg syns du fortjener bedre. Syns det er frekt og respektløst av ham, og iallefall måten han 'unnskylder seg' på når du konfronterer ham med det. Å smile og trekke på skuldrene? Nei vet du hva.. [8|]

utrolig kjipt!!!
men det kunne sikkert skjedd i dette hjemme også [:-]

sender deg mange klemmer jeg [:)]

dersom du ikkje får noko fornuftig svar frå han, så gjer du det samme mot han! be HAN vere sjofør, når du skal på jentekveld! ikkje ring han, send mld eller noko.. Nokon gonger trur eg faktisk mannfolk må vere i samme situasjonen før dei skjønner det... trur dei har mykje mindre empati enn oss kvinner..

Back
Topp