Salgstips!

Ser ut som vanlige postkort/bursdagskort så står det tekst på de hvor du kan skrive ned dato å ta bilde med baby. Ser mange legger ut på instagram, noen tar bilder og lager album av det også [emoji4]

Søk på "milestone card" eller "milepæl kort". Flere nettbutikker som har dem :) de selger dem også på babyshop. tenker kjøpe sånn jeg også, siden vi har så mye familie utenfor byen som sikkert setter pris på regelmessige oppdateringer :)
 
Søk på "milestone card" eller "milepæl kort". Flere nettbutikker som har dem :) de selger dem også på babyshop. tenker kjøpe sånn jeg også, siden vi har så mye familie utenfor byen som sikkert setter pris på regelmessige oppdateringer :)
Tusen takk [emoji4] hele familien min bor også langt vekke, så tenkte å sende litt oppdatering til de + lage album. Tenker den første nyfødt tiden kommer til å gå så alt for fort.
 
Tilbud 20% på babybanden.no på alt for de som har dnb mastercard i helgen. (Har det ikke selv, men fikk en venninne til å kjøpe tripp trapp stol til meg isted siden den aldri er rabatt på ellers :))

https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?sms=c01
Skulle akkurat til å gå inn og tipse om det samme [emoji4] vi har plukket en del ting i handlekurven i nettbutikken, og vurderer en tur til butikken på Skøyen i helgen [emoji4] greit med alt det kan spares inn på!
 
Testvinneren Maxi-cosi bilstol med base er på supersalg hos babyshop sine fysiske butikker.
Gjelder fra i dag, 28.sept - 30.sept

1699kr istedenfor 3495kr

(Basen fungerer med både belte og isofix)
 
Last edited:
Fra 20% til 50% på stelle- og hygieneprodukter t.o.m søndag, hos BabyCare.no!
 
Jollyroom har 40% på utvalgte vognposer.
 
Åssen er det på Babyshop? Får man rabatt ved første kjøp når man melder seg inn i kundeklubben?
 
Åssen er det på Babyshop? Får man rabatt ved første kjøp når man melder seg inn i kundeklubben?

Lurer på om du får 10% på første kjøp?
 
Bæresele ergobaby 360 i fargen grå er på tilbud til kr 999 hos barnas hus! Vet ikke hvor lenge tilbudet varer, men nettbutikken er utsolgt allerede.
 
Back
Topp