Salgstips!

35% på hele nettbutikken til stylechild.no med koden: new [emoji7]
Jeg kjøpte babygym, bambidress, romper og sokker [emoji7][emoji7][emoji7][emoji1316]
Takk for tipset! :)

Har du (eller noen andre?) erfaringer med stylechild klær fra tidligere?

Det er jo litt dyrt, og jeg begynner å måtte vurdere havregryns-måltider [emoji85]

Takk for tipset! :)

Har du (eller noen andre?) erfaringer med stylechild klær fra tidligere?

Det er jo litt dyrt, og jeg begynner å måtte vurdere havregryns-måltider [emoji85]

Hehe nei ingen erfaring fra de. Men hvis du ser på instagram er det mange som bruker klær derfra :)

Babybanden selger "Chicco Next2Me Bedside crib" for 1499kr nå (åpningstilbud).

De har ikke så mange igjen, men..
Folk selger disse på finn.no til 1300kr, og ifølge venninna mi er det ett "must" til nettene [emoji4] + kan brukes som reiseseng [emoji106]

*Gratis frakt*

Last edited:
Babybanden selger "Chicco Next2Me Bedside crib" for 1499kr nå (åpningstilbud).

De har ikke så mange igjen, men..
Folk selger disse på finn.no til 1300kr, og ifølge venninna mi er det ett "must" til nettene [emoji4] + kan brukes som reiseseng [emoji106]

*Gratis frakt*

Mimmis.no har denne på salg for det samme og[emoji4] greit å vite hvis de blir utsolgt på babybanden [emoji4]

Kjøpte selv der i går etter anbefaling fra tre venninner [emoji4]

Tim og Tia har opphørssalg på nett. Ikke mye greier igjen, men fikk kjøpt en findress til gutten min, lille lam dress til jenten og noen søte rosa perle kleshengere til 50% :)

I morgen har de 20% på alle klær på name it fra nyfødt til 74! Fra kl 10-13 ihvertfall :)

Takk for tips, da har jeg fått rabattkode :) nå skal jeg bare ta opptelling på hvilke klær jeg faktisk mangler før jeg går bananas [emoji23][emoji23]

Samme her! :P Tenkte først å gå amok nå, men MÅ prøve å begrense meg litt, så skal vente med å bestille til jeg har en liten oversikt over hva jeg trenger! :D Elsker å handle på salg! :P

Noen som vet hvor vi kan bestille de kortene som er så populære å ta bilder med babyen? "I dag er jeg 4 uker gammel" osv [emoji4]

Back
Topp