Skal du ha noe på salget?
Å handler du nå i romjulen eller klarer du å holde tunga beint i munnen å venter til januar salget?
Å handler du nå i romjulen eller klarer du å holde tunga beint i munnen å venter til januar salget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som er kjiptHar bestilt ull til minste, 220kr for body og tights i silkeullsynes det er god pris
men kjøper ikke dresser etc før januarsalget.
Men risikoen er da at det jeg vil ha blir utsolgt!! Nøstebarn har vel salg i februar. Ikke noe problem å bruke penger ihvertfall :kr
Ja, litt gamblingDet er det som er kjiptå så nå er TV bordet vi vill ha på salg.. Teit om det ikke er det i januar
Vintertøy, alt av barnetøy, ulltøy. Hvis det blir 50-70% på vintertøy kjøper jeg til neste vinter. Babyen er jo ett år neste vinter så må vel ha vinterdressVet ikke helt, hva kjøper dere?![]()
Ja det er detJa, litt gambling!
Får håpe den kommer på skikkelig salg i januar daJa det er detsurt om den ikke fjør det
![]()
Fant en serie med møbler i fjor som vi falt helt for. Skulle ha både i stua å på kjøkkenet men nå har de slutta å selge denså fant en ny nå til stua men kjenner jeg er nervøs ja
![]()
Nei det er greit med netthandelTror den eneste shoppinga som skjer her blir på nettet isåfall... Orker bare ikke å gå på senter når folk går mann av huse ...
JaFår håpe den kommer på skikkelig salg i januar da![]()