Salg

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Skal du ha noe på salget?

Å handler du nå i romjulen eller klarer du å holde tunga beint i munnen å venter til januar salget? :)

Har bestilt ull til minste, 220kr for body og tights i silkeull :) synes det er god pris :) men kjøper ikke dresser etc før januarsalget.
Men risikoen er da at det jeg vil ha blir utsolgt :p !! Nøstebarn har vel salg i februar. Ikke noe problem å bruke penger ihvertfall :kr

Har bestilt ull til minste, 220kr for body og tights i silkeull :) synes det er god pris :) men kjøper ikke dresser etc før januarsalget.
Men risikoen er da at det jeg vil ha blir utsolgt :p !! Nøstebarn har vel salg i februar. Ikke noe problem å bruke penger ihvertfall :kr
Det er det som er kjipt :p å så nå er TV bordet vi vill ha på salg.. Teit om det ikke er det i januar

Vet ikke helt, hva kjøper dere? :P

Må vente:p de var utsolgt for det jeg skulle ha på kapphal I str til mini:) men nå kommer jo vår nyhetene ganske snart og ho trenger klær da å så vurderer å vente litt til.
Er ikke lett å finn noe I min str på salg.

Har ofte kjøpt reimadresser på salg :) Men vet ikke helt om vi trenger noen nå..

Kjøpesenter nå er helt kaos, drøyer det litt :p liker ikke mye folk :p

Fikk så mye til jul ar jeg ikke ser poenget med å handle bare fordi det er salg :p

Vet ikke helt, hva kjøper dere? :p
Vintertøy, alt av barnetøy, ulltøy. Hvis det blir 50-70% på vintertøy kjøper jeg til neste vinter. Babyen er jo ett år neste vinter så må vel ha vinterdress :)

Ja, litt gambling :) !
Ja det er det :o surt om den ikke fjør det :p
Fant en serie med møbler i fjor som vi falt helt for. Skulle ha både i stua å på kjøkkenet men nå har de slutta å selge den :o så fant en ny nå til stua men kjenner jeg er nervøs ja :p

Tror den eneste shoppinga som skjer her blir på nettet isåfall... Orker bare ikke å gå på senter når folk går mann av huse ...

Ja det er det :eek: surt om den ikke fjør det :p
Fant en serie med møbler i fjor som vi falt helt for. Skulle ha både i stua å på kjøkkenet men nå har de slutta å selge den :eek: så fant en ny nå til stua men kjenner jeg er nervøs ja :p
Får håpe den kommer på skikkelig salg i januar da :)

Håper på å få kjøpt lekegrind og babygym på salg, men da på nett altså ;)
Blir nok en tur ned til byen i januar for å se om jeg kommer over noen kupp å ja :D

Kjøpesentrene nå er grusomt, var innom i går nemlig:p
Fikk gjort det må vi måtte,men orket ikke se etter noen kupp på salg rett og slett.
Det får jeg og snuppa evt. ta på dagtid i jan. Trenger vel i bunn og grunn ikke noe spesielt heller. Evt. ta noen av gavene som er tidlig på året. Tror faktisk det er 5 stk.

Handlet inn litt ull i går (40-50%). Vi fikk mye i 68 og opp, har nesten ikke noe i 62som han trenger

Vi kjøpte mye til storebror på snart 2 på h&m, mange tynne bomullsgensere på salg til 30kr stk.
Litt ble det på snuppa også, men tror salgeet blir bedre over nyttår, var lite uvalg til smått der jeg var (ynsgte er litt over 3 mnd)

Back
Topp