Sendte de Mail for et par dager siden. Nettsiden er nede i noen uker står det pga eierskifte...Oi ja det er lenge siden..prøvd å kontaktet dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte de Mail for et par dager siden. Nettsiden er nede i noen uker står det pga eierskifte...Oi ja det er lenge siden..prøvd å kontaktet dem?
Ja så det..Sendte de Mail for et par dager siden. Nettsiden er nede i noen uker står det pga eierskifte...
Bestilte ca 4 Jan, kom i posten for en god uke sidenJeg kjøpte og fikk ordrebekreftelse 29 desember men ikke hørt noe mervar det noen av dere som også kjøpte?
Ja oppdatert lengre opp. De må få tak i fra England og det tar ca en uke. Burde jeg kanskje be om avslag? skulle gjerne ha brukt de...Bestilte ca 4 Jan, kom i posten for en god uke sidenså de var forholdsvis rask med min bestilling... Sendt dem en mail?
Ja jeg ville prøvd meg på avslagJa oppdatert lengre opp. De må få tak i fra England og det tar ca en uke. Burde jeg kanskje be om avslag? skulle gjerne ha brukt de...
Ja, ville bedt om avslag :/ Nå får du dem jo ikke før vinteren nærmer seg ferdig.....Ja oppdatert lengre opp. De må få tak i fra England og det tar ca en uke. Burde jeg kanskje be om avslag? skulle gjerne ha brukt de...
OooooSalg hos Nøstebarn![]()