Åååh? Det visste jeg ikke. Må sjekke i morgenDet har de i et par av lukene på barnas hus - men tror kanskje det har vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh? Det visste jeg ikke. Må sjekke i morgenDet har de i et par av lukene på barnas hus - men tror kanskje det har vært?
Nøstebarn hadde jeg også blitt veldig glad hvis var på tilbud
Også håper jeg det blir en del gode priser på ull sjenerelt, så vi kan hamster litt til neste år![]()
Er det noe du håper kommer på salg i romjula eller på nyåret?
Jeg håper stonez og nøstebarnklær. Tror ikke det skjer...
Da blir det nok 92Hvilken størrelse hamstrer du?![]()
Da blir det nok 92![]()
Jeg har vurdert 86 også.. Da voksingen har stagnert ganske mye nå.. Men tenker at det skal vare hele neste vinter, så da for vi heller brette opp litt..Synes det ser så stort utMen er vel det jeg og må kjøpe for å være sikker på at det passer
![]()
Oho takkSniker litt, men stonez.no har opphørssalg, de skal legge ned nettbutikken![]()
Lite igjen av de fargene jeg ville haOho takk![]()
Ja ser det. Liners er kun i str sLite igjen av de fargene jeg ville havill ha matchende votter..
Ja desverreJa ser det. Liners er kun i str s![]()
Kjøpte du på tilbud? Hvilken farge ble det?Da har jeg kjøpt stonz, så må kjøpe for på butikken. Ikke helt dengt mønsteret jeg hadde valgt om jeg kunne velge, men sparte en hundrelapp så greit nok. Er meldt mildere vær så håper på litt utelek![]()
Jeg kjøpte linerz, men solgte de igjen. Det ble altfor trangt og kulmpete! Bedre med tynne og tykke ullsokker i.Da har jeg kjøpt stonz, så må kjøpe for på butikken. Ikke helt dengt mønsteret jeg hadde valgt om jeg kunne velge, men sparte en hundrelapp så greit nok. Er meldt mildere vær så håper på litt utelek![]()
Skal prøve før jeg kjøper - takk for tipsJeg kjøpte linerz, men solgte de igjen. Det ble altfor trangt og kulmpete! Bedre med tynne og tykke ullsokker i.
Lilla med rundinger på. Hadde egentlig håpet på blomster eller ugler.Kjøpte du på tilbud? Hvilken farge ble det?![]()
Jeg kjøpte og fikk ordrebekreftelse 29 desember men ikke hørt noe merDa har jeg kjøpt stonz, så må kjøpe for på butikken. Ikke helt dengt mønsteret jeg hadde valgt om jeg kunne velge, men sparte en hundrelapp så greit nok. Er meldt mildere vær så håper på litt utelek![]()
Oi ja det er lenge siden..Jeg kjøpte og fikk ordrebekreftelse 29 desember men ikke hørt noe mervar det noen av dere som også kjøpte?