Salg?

Synes det et salg hele tiden jeg :)
Ikke noe spesielt jeg må eller vi ha som jeg venter til januarsalget for. Men kanskje det dukker opp noe fint til huset. Har jo litt lyst på ny sofa da men det haster ikke :)

Håper på stort kles salg på babystore:) og på lillelam, memini og miniAture.
Skal også ha en bilstol til, så håper det kommer salg på den fronten også. Ellers blir det basic klær til meg selv. Håper også det kommer tilbud på designervesker MK og MBMJ :)

Nøstebarn hadde jeg også blitt veldig glad hvis var på tilbud :)
Også håper jeg det blir en del gode priser på ull sjenerelt, så vi kan hamster litt til neste år:)

Hvilken størrelse hamstrer du? :)

Synes det ser så stort ut :D Men er vel det jeg og må kjøpe for å være sikker på at det passer :)
Jeg har vurdert 86 også.. Da voksingen har stagnert ganske mye nå.. Men tenker at det skal vare hele neste vinter, så da for vi heller brette opp litt.. :-P

Da har jeg kjøpt stonz, så må kjøpe for på butikken. Ikke helt dengt mønsteret jeg hadde valgt om jeg kunne velge, men sparte en hundrelapp så greit nok. Er meldt mildere vær så håper på litt utelek :)

Da har jeg kjøpt stonz, så må kjøpe for på butikken. Ikke helt dengt mønsteret jeg hadde valgt om jeg kunne velge, men sparte en hundrelapp så greit nok. Er meldt mildere vær så håper på litt utelek :)
Kjøpte du på tilbud? Hvilken farge ble det?:)

Jeg kjøpte linerz, men solgte de igjen. Det ble altfor trangt og kulmpete! Bedre med tynne og tykke ullsokker i.

Jeg kjøpte og fikk ordrebekreftelse 29 desember men ikke hørt noe mer :( var det noen av dere som også kjøpte?

Back
Topp