Salg på nett?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Noen som vet om salg på nett nå?

Trenger:
Ullundertøy til barn
Treningstøy barn
Klær til dame
Klær til mann

Barnas hus i morgen! 25% avslag på "alt" (altså med noen få unntak, men ull er ikke et av de!) butikk og nett

Jollyroom har hatt mye salg i det siste, sjekk der :-) Ellers har Lekmer hatt salg på diverse ull.

Du, hvordan er denne buksa i str?
Eldste her trenger vinterbukse. Han er 132 cm, men bruker 140 i vanlige bukser. Ser det er utsolgt i str 140. Hvordan vil 146 bli? For lang? Hvordan er det med strammemuligheter i bena?
Vesla bruker str 110 men jeg vurderer og kjøpe den i 116
De er vide med strikk rundt foten der skoen er så bena holder seg oppe.
I fjor hadde vesla heldressen i i str større enn det hun hadde i vanlige klær og det gikk bra.

Det jeg kan tipse deg om er event å ringe i morgen. Vi har 140 i de andre fysiske butikken så det burde ikke være noe problem
å få den sendt til butikken som sender ut varer til nettbutikken. ;)

Vesla bruker str 110 men jeg vurderer og kjøpe den i 116
De er vide med strikk rundt foten der skoen er så bena holder seg oppe.
I fjor hadde vesla heldressen i i str større enn det hun hadde i vanlige klær og det gikk bra.

Det jeg kan tipse deg om er event å ringe i morgen. Vi har 140 i de andre fysiske butikken så det burde ikke være noe problem
å få den sendt til butikken som sender ut varer til nettbutikken. ;)
Er det strikk til å ha under skoene? Vil den holde seg nede over skoene, eller skli opp over skoene?

Mye spm, derfor jeg egentlig liker best å se klær med det blotte øyet før jeg kjøper :-P

Ja send meg gjerne nr på butikken på pm ;-)

Er det strikk til å ha under skoene? Vil den holde seg nede over skoene, eller skli opp over skoene?

Mye spm, derfor jeg egentlig liker best å se klær med det blotte øyet før jeg kjøper :-P

Ja send meg gjerne nr på butikken på pm ;-)
Det er ikke strikk under. Men det er dobbeltfor ved bena med egen strikk rundt skoa. Vesla brukte det i barnehagen i fjor uten problem.
ImageUploadedByBV Forum1474437094.976463.jpgImageUploadedByBV Forum1474437105.746071.jpgImageUploadedByBV Forum1474437113.516556.jpg

Sender deg nr på PM

25% på hele barnas hus i dag, 20% på ull fra CeLaVi på trehjerter.no i dag, 20% på hele sortimentet på knertenogkaroline.no

Back
Topp