Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25% på barnas hus i morgen.Noen som vet om salg på nett nå?
Trenger:
Ullundertøy til barn
Treningstøy barn
Klær til dame
Klær til mann
Noen som vet om salg på nett nå?
Trenger:
Ullundertøy til barn
Treningstøy barn
Klær til dame
Klær til mann
Du, hvordan er denne buksa i str?
Vesla bruker str 110 men jeg vurderer og kjøpe den i 116Du, hvordan er denne buksa i str?
Eldste her trenger vinterbukse. Han er 132 cm, men bruker 140 i vanlige bukser. Ser det er utsolgt i str 140. Hvordan vil 146 bli? For lang? Hvordan er det med strammemuligheter i bena?
Er det strikk til å ha under skoene? Vil den holde seg nede over skoene, eller skli opp over skoene?Vesla bruker str 110 men jeg vurderer og kjøpe den i 116
De er vide med strikk rundt foten der skoen er så bena holder seg oppe.
I fjor hadde vesla heldressen i i str større enn det hun hadde i vanlige klær og det gikk bra.
Det jeg kan tipse deg om er event å ringe i morgen. Vi har 140 i de andre fysiske butikken så det burde ikke være noe problem
å få den sendt til butikken som sender ut varer til nettbutikken.![]()
Det er ikke strikk under. Men det er dobbeltfor ved bena med egen strikk rundt skoa. Vesla brukte det i barnehagen i fjor uten problem.Er det strikk til å ha under skoene? Vil den holde seg nede over skoene, eller skli opp over skoene?
Mye spm, derfor jeg egentlig liker best å se klær med det blotte øyet før jeg kjøper![]()
Ja send meg gjerne nr på butikken på pm ;-)