Salat!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Beskriv den perfekte salaten:D
Trenger litt inspirasjon...føler jeg lager det samme hver gang:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vet ikke om den er perfekt, men kan beskrive den jeg spiser. :) Ikke vært syk siden jeg begynte å spise den for 2 år siden, så stappfull av vitaminer og bra for immunforsvaret :D Gulrøtter, gul paprika, rød søtpaprika, mais, hvitløk, chili, brokkoli og en kyllingpølse oppi. Fargerikt og masse smak :)

Vet ikke om den er perfekt, men kan beskrive den jeg spiser. :) Ikke vært syk siden jeg begynte å spise den for 2 år siden, så stappfull av vitaminer og bra for immunforsvaret :D Gulrøtter, gul paprika, rød søtpaprika, mais, hvitløk, chili, brokkoli og en kyllingpølse oppi. Fargerikt og masse smak :)
Takk for svar:D
Den hørtes veldig god ut! Aldri tenkt på gulrot i salat, må prøves:D

Her bruker vi mest salat som tilbehør.

Vi bruker å ha i:
Salat, agurk, paprika, mais, feta ost og oliven (noen til samboer).
Hvis vi har så tar vi i sukkererter og krutonger.

Så sikkert vanlig kjedelig salat. :p

Hvis jeg skal lage et måltid av salat, så tar jeg den vanlige kjedelige salaten og tar oppi pasta og grilla kylling. :p

Her bruker vi mest salat som tilbehør.

Vi bruker å ha i:
Salat, agurk, paprika, mais, feta ost og oliven (noen til samboer).
Hvis vi har så tar vi i sukkererter og krutonger.

Så sikkert vanlig kjedelig salat. :p

Hvis jeg skal lage et måltid av salat, så tar jeg den vanlige kjedelige salaten og tar oppi pasta og grilla kylling. :p
Ikke kjedelig i det hele tatt:D
Feta er dødsgodt! Og krutonger har jeg helt glemt...takk for tips!

Ikke kjedelig i det hele tatt:D
Feta er dødsgodt! Og krutonger har jeg helt glemt...takk for tips!

Ja, det er veldig godt.

Bare hyggelig. :)

Er noen avlange krutonger som er kjempe gode også. Finner dem på samme plassen. (Husker ikke navnet på dem). :p

Så lenge det er med fetaost er alt bra;) *savn*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, det er veldig godt.

Bare hyggelig. :)

Er noen avlange krutonger som er kjempe gode også. Finner dem på samme plassen. (Husker ikke navnet på dem). :p
Avlange har jeg ikke sett...må lete etter dem neste gang:D

Godt med grønn salat med cherrytomater, sukkererter, pinjekjerner, rødløk, kylling, avacado og stekt bacon.
Så salt, pepper og litt olje oppi rett før servering:)

Godt med grønn salat med cherrytomater, sukkererter, pinjekjerner, rødløk, kylling, avacado og stekt bacon.
Så salt, pepper og litt olje oppi rett før servering:)
Ååh...den hørtes spennende ut:D

Min salat er nok ikke til inspirasjon, men isbergsalat og agurk med tzaziki er min favoritt :p

Isbergsalat, agurk, mais, ananas, paprika, og så synes jeg det er godt med litt fersk sopp i! Cherrytomater er et must for min del, og selvsagt feta:) Eller så er det godt med vanlige osteterninger også:) Egg er også veldig godt i salat:) Bruker skinke eller kylling som kjøtt i:) Er jo bare fantasien som stopper igrunn;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Back
Topp