Salat!

Og så er det forresten godt med litt purreløk i og, setter god smak:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Min salat er nok ikke til inspirasjon, men isbergsalat og agurk med tzaziki er min favoritt :p
Tzaziki har jeg faktisk aldri smakt...:)
Kanskje jeg skal være litt gæren en dag!?:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Isbergsalat, agurk, mais, ananas, paprika, og så synes jeg det er godt med litt fersk sopp i! Cherrytomater er et must for min del, og selvsagt feta:) Eller så er det godt med vanlige osteterninger også:) Egg er også veldig godt i salat:) Bruker skinke eller kylling som kjøtt i:) Er jo bare fantasien som stopper igrunn;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Jeg har så ufattelig dårlig fantasi...har liksom kjørt meg fast i det samme gamle sporet:rolleyes:
Takk for mange gode tips!

Ja, det er veldig godt.

Bare hyggelig. :)

Er noen avlange krutonger som er kjempe gode også. Finner dem på samme plassen. (Husker ikke navnet på dem). :p
Grissini? :)

Vår favoritt er sashimisalat! Marionerer laksesashimien litt først (med en saus av soyasaus, oystersaus, olivenolje, fersk ingefær, sitronsaft, sesamfrø og koriander er det vel), blander med ruccola, fersk mango, avokado og pinjekjerner. Grissini til.

Nam!! *vann i munnen*

Vår favoritt er sashimisalat! Marionerer laksesashimien litt først (med en saus av soyasaus, oystersaus, olivenolje, fersk ingefær, sitronsaft, sesamfrø og koriander er det vel), blander med ruccola, fersk mango, avokado og pinjekjerner. Grissini til.

Nam!! *vann i munnen*
Oi, den var kreativ:D
Funker det å bytte laks med noe?

Oi, den var kreativ:D
Funker det å bytte laks med noe?

Ja, spekeskinke, ruccola, avokado, fersk mango og pinjekjerner er også yummy :)

Eller lun kylling i stedet for spekeskinke.

Man kan også tilsette parmesan og soltørket tomat/tomat hvis man vil variere litt eller ha flere ingredienser :)

Ja, spekeskinke, ruccola, avokado, fersk mango og pinjekjerner er også yummy :)

Eller lun kylling i stedet for spekeskinke.

Man kan også tilsette parmesan og soltørket tomat/tomat hvis man vil variere litt eller ha flere ingredienser :)
Nam...dette må prøves:D

Mannen er generelt skeptisk ovenfor ananas, mango etc. så han var utrolig skeptisk til å ha frukt i salat første gangen, men nå er han frelst :)

Ruccula, avokado, mango, agurk uten skall, cherrytomat, pinjekjerner med scampi stekt i hvitløk.

Ulike versjoner av denne liker jeg veldig godt til alt mulig:
Hjertesalat eller crispi, spinat, cherrytomat, agurk uten skall, sukkerter, alfalfa spirer, ovnsbakt paprika uten skall med balsamico.
Saft fra fersk sitron har jeg alltid over salaten.

Agurk uten skall, tomater, ruccula, balsamico, oliven olje, krydder (havsalt, urter,)

Ruccula, avokado, mango, agurk uten skall, cherrytomat, pinjekjerner med scampi stekt i hvitløk.

Ulike versjoner av denne liker jeg veldig godt til alt mulig:
Hjertesalat eller crispi, spinat, cherrytomat, agurk uten skall, sukkerter, alfalfa spirer, ovnsbakt paprika uten skall med balsamico.
Saft fra fersk sitron har jeg alltid over salaten.

Agurk uten skall, tomater, ruccula, balsamico, oliven olje, krydder (havsalt, urter,)
Jøss, så kreative dere er:D
Hørtes veldig spennende ut!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Back
Topp