Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips, denne var godVil bare tipse dere om denne jeg, fant den slutt på Meny Jeg elsker salami, så nå blei jeg glad
Samme her, forige svangerskap fikk jeg cravings på salami så da holdt jeg meg ikke unna.. Men har en frisk gutt har vært syndig og spist nå å men hiver ikke innpå en hell pakke om dagen. Å legen sa at det er mengden der er snakk omTenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig.. Prøver å holde meg litt borte fra spekemat og oster, men hvis det akkurat er åpnet kan jeg spise noen få biter av det.
Samme her, forige svangerskap fikk jeg cravings på salami så da holdt jeg meg ikke unna.. Men har en frisk gutt har vært syndig og spist nå å men hiver ikke innpå en hell pakke om dagen. Å legen sa at det er mengden der er snakk om
Om du har navnet så kan du spørre om det er mulig for din butikk å bestille det inn. Jobber i matbutikk så vet at det av og til er mulig. Bare pass på at du spør en som vet hvordan det gjøres, eventuelt butikksjfen. Slike ting går litt lett i glemmeboken dersom du spør den som sitter i kassen.Skal prøve den om jeg finner den! Har ikke Meny her i nord
Men leste i en graviditetsapp at salami er Ok dersom den fryses i 3 døgn, det tar knekken på toxoplasma iallfall! Hva tenker dere om det?
Og hva om man tar blodprøve og finner ut at man er immun/har vært smittet tidligere med toxo, er det liksom ikke farlig å få i seg bakterien da eller?