Salami

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Vil bare tipse dere om denne jeg, fant den slutt på Meny:smiley-bounce012 Jeg elsker salami, så nå blei jeg glad:hello2
 

Vedlegg

  • 110322CB-E39F-4780-8456-855689F1706F.png
    110322CB-E39F-4780-8456-855689F1706F.png
    151,5 KB · Visninger: 100
Takk for tips Detgjorde dagen min. Var å kjøpte flere på meny nå❤️ Vært noen grusomme uker uten salami hittil :D
 
Ååå tusen takk for tips :joyful: Skal rett på Meny når vi kommer tilbake til sivilisasjonen etter hyttetur! Har dog cravet mest kremost og agurk i det siste, og det kan vi jo heldigvis ha :)
 
Artig at det finnes så mange salamiavhengige damer :hilarious: Selv liker jeg ikke salami :p Men savner svartpølse. tok meg selv i å spise restene etter ungen her en dag, tenkte ikke over det før halve var nede :hilarious:
 
Tenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig.. Prøver å holde meg litt borte fra spekemat og oster, men hvis det akkurat er åpnet kan jeg spise noen få biter av det.
 
Ja denne blir jeg å kjøpe. Den smaker ikke som vanlig salami men er en god erstatning. Synes man kan sammenligne det med koffeinfri kaffe og vanlig kaffe.
 
Skal prøve den om jeg finner den! Har ikke Meny her i nord :dontknow
 
Skal prøve den om jeg finner den! Har ikke Meny her i nord :dontknow
Står at de skal ha den på Kiwi også, men har ikke funnet den når jeg har sjekka. Har heller ikke Meny hjemme, så ble såå glad da vi er på ferie hos svigermor og kom på at her har de meny!!:happy093
Må nok hamstre med hjem:cool14
 
Står at de skal ha den på Kiwi også, men har ikke funnet den når jeg har sjekka. Har heller ikke Meny hjemme, så ble såå glad da vi er på ferie hos svigermor og kom på at her har de meny!!:happy093
Må nok hamstre med hjem:cool14

Ok, takk for tips! Skal sjekke ut Kiwi! :D
 
Tenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig.. Prøver å holde meg litt borte fra spekemat og oster, men hvis det akkurat er åpnet kan jeg spise noen få biter av det.
Sniker
Spekemat og myke oster er dessverre like farlig om det nettopp er åpnet
 
Sniker
Spekemat og myke oster er dessverre like farlig om det nettopp er åpnet

Er klar over det. Men her i Norge er det så liten sjangs for det så da tar jeg den sjansen og spiser litt hvis jeg har lyst på det... Man blir bare stressa hvis man skal være hysterisk over alt man ikke kan spise. Det blir ihvertfall jeg.
 
Back
Topp