Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også finner denne! Elsker salamiVil bare tipse dere om denne jeg, fant den slutt på Meny Jeg elsker salami, så nå blei jeg glad
Vil bare tipse dere om denne jeg, fant den slutt på Meny Jeg elsker salami, så nå blei jeg glad
Den smaker litt annerledes, men jeg personlig liker den bedre enn vanlig salamismaker den like godt?
Den smaker litt annerledes, mennjeg synes den var god Når alternativet er ingen salami er denne heelt innaforsmaker den like godt?
Den smaker litt annerledes, mennjeg synes den var god Når alternativet er ingen salami er denne heelt innafor
Står at de skal ha den på Kiwi også, men har ikke funnet den når jeg har sjekka. Har heller ikke Meny hjemme, så ble såå glad da vi er på ferie hos svigermor og kom på at her har de meny!!Skal prøve den om jeg finner den! Har ikke Meny her i nord
Står at de skal ha den på Kiwi også, men har ikke funnet den når jeg har sjekka. Har heller ikke Meny hjemme, så ble såå glad da vi er på ferie hos svigermor og kom på at her har de meny!!
Må nok hamstre med hjem
SnikerTenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig.. Prøver å holde meg litt borte fra spekemat og oster, men hvis det akkurat er åpnet kan jeg spise noen få biter av det.
Sniker
Spekemat og myke oster er dessverre like farlig om det nettopp er åpnet