Sakte men sikkert! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Fra 10-15 minutters intervaller tidligere i dag, 6-7 min nå! Men de blir mer intense, og jeg må virkelig puste meg gjennom noen av de. Hører rykter om at de ikke trenger å bli regelmessige hos flergangsfødende?

Håpa vi kunne legge Oliver til vanlig tid, sånn syv ish, og så ringe føden og høre om kanskje de kan ta oss inn til en sjekk, for å se hvordan jeg ligger an i løypa! Har jeg to cm åpning da blir jeg i så fall greit skuffa ;)

Jeg fikk i alle fall beskjed om at de ikke alltid blir regelmessige på flergangsfødende. Man må heller gå etter hvor intense de er. Hos meg gikk det fra veldig uregelmessig til plutselig under et minutt mellom.

Har fått beskjed om å IKKE vente til de er regelmessige.
Lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

4-5 minutter mellom nå! Snakka med de i sta, og da anbefalte de å vente til det var nettopp 4-5 min i mellom :) Så mannen er å henter barnevakta nå, Oliver er i seng (mest sannsynlig for siste gang som enebarn - snufs!), og vi drar bort så fort mannen er tilbake. Får vel hive et siste i bagen!

Lykke til! På meg gikk de fra uregelmessige til baby i armene på 2,5 time, så bedre med en sjekk for mye tenker jeg :)

Masse masse lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til :)

Ser ganske lik ut som min i timen før jeg dro til sykehuset. Dette er fra kl. 16-17. Da hun sjekket meg kl. 18 hadde jeg 4 cm åpning. Så dette ser positivt ut!

Vedlegg

• 1395687077285.jpg
    1395687077285.jpg
    64,2 KB · Visninger: 66
Lykke til! :D

Da blir der baby snart da!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vææææ spennende!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! :)

Back
Topp