Sakte men sikkert! :)

Gratulerer så mye med den lille :) kos dere masse og nyt dagene med den nyfødte:)
 
Gratulerer! Dette gikk plutselig unna :) Kanskje det er håp for flere...?;)
 
Gratulerer! Var det ikke idag du hadde termin?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer masse med Stella. :)

Godt å høre at det var en bedre opplevelse enn sist
 
Gratulerer så mye!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lille Stella kom 21:48 ♡ Jeg er stolt som en hane etter å ha klart fødsel uten smertestillende :) Ikke måtte jeg sy et eneste sting heller. En mye bedre opplevelse enn sist ♡


Jippi! Gratulerer så mye :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk ♡ Ho spiser, sover og knirker - tenk så utrolig fort man kan forelske seg totalt i en sånn liten bylt. Jeg burde sove, men ligger bare å ser på ho i stedet :)
 
Tusen takk ♡ Ho spiser, sover og knirker - tenk så utrolig fort man kan forelske seg totalt i en sånn liten bylt. Jeg burde sove, men ligger bare å ser på ho i stedet :)
Ja det er utrolig hvor oppslukt man blir!!:) nyt tiden og stirr så mye du vil! Godt jobba!


Mh
 
Tusen takk ♡ Ho spiser, sover og knirker - tenk så utrolig fort man kan forelske seg totalt i en sånn liten bylt. Jeg burde sove, men ligger bare å ser på ho i stedet :)
Ikke så rart du ikke klarer å sove, det er jo så mye følelser i sving og adrenalin i kroppen etter fødselen:) Bare kos deg du, du får sikkert sove etterhvert:)
 
Ble det b7 forresten? Hvilken jordmor hadde du?
 
Back
Topp