Sagt det på jobb

dere som har fortalt det allerede: hvordan er forholdet deres til sjefen deres?

Elendig, derfor jeg måtte fortelle det så tidlig. Han maser om at vi går for ofte på do, at vi går på kjøkkenet og drikker vann for ofte (får ikke ha drikke på plassen vår) og maser viss vi venter i 20 sek mellom to kunder for å trekke pusten. Jeg har vært sykemeldt siden 2 uker etter at jeg fortalte det på kraftig kvalme og oppkast. Er drittlei av å være hjemme, men legen mener minimum 2uker til. (Siden jeg er på nippet til å bli lagt inn pga dehydrering så er jeg ganske enig)
 
Har fortalt det på jobb. Hun smilte men sa ikke gratulerer hehe jeg fortalte det som en begynnelse på en annen forklaring. Hun var mest opptatt av når jeg skulle komme tilbake hehe... Men jeg tror ikke jeg blir i jobb særlig lenge.... Med min revmatisme og jobb på sykehjem.... For ikke å snakke om luktesansen og brekningene... Jeg brekker meg av alt! Er kun denne skinkeosten jeg får ned på polarbrød hehe... Ser ikke lyst på ymse sykehjemslukter. Pluss det er en del hovmod blant sykepleierene og med mine angry hormones kan det bli en sterk utfordring
 
Sa det til sjefen i dag etter 1. svangerskapskontroll 12+1. Han gratulerte og tok det fint ☺ Ventar litt med å seia det til dei andre på kontoret.
 
Fortalte det denne uka og sjefen ble glad:) vet ikke hvordan jeg skal si det til alle kollegaene. Frister mest å bare si det til noen få og la det spre seg:p var 14+3 da hun fikk vite det.
 
Jeg hadde planer om å si det i går, men s¨å hadde ikke sjefen tid.
Nevnte det til henne i morges at jeg trengte tid med henne, først nå var hun klar, men er ikke ledig grupperom.
Jeg må snart gå fra jobb, og neste uke er hun på ferie...ååå...
 
Jeg har hatt planer om å si det hele uka, men fikk først truga meg til 10 min med sjefen i dag. Ble godt imottatt heldigvis, men spørs om jeg får jobb videre etter påske når de nå veit jeg blir borte...
 
Jeg fikk sagt det og får ikke fast jobb. Det var ikke umulig at jeg hadde jobb frem til permisjonen startet.
 
Jeg fikk sagt det og får ikke fast jobb. Det var ikke umulig at jeg hadde jobb frem til permisjonen startet.

Sa han/hun virkelig det? Sånn, at siden du er gravid så får du ikke? Herregud, er det lov? Veit du bor i Danmark, men trodde ikke de var helt Frankrike heller...

Krysser fingrene for jobb til juni da :)
 
Kjipt at du ikke får fast jobb! Når får du vite om du har jobb helt fram til permisjonen starter?

Jeg søkte jo en annen jobb på tirsdag, og han skulle innkalle til intervju snart. Sjefen min da vi måtte se Ann hva som skjedde der først og st jeg måtte si at jeg var gravid. Det kunne jo hende at han ville beholde meg..

Sa han/hun virkelig det? Sånn, at siden du er gravid så får du ikke? Herregud, er det lov? Veit du bor i Danmark, men trodde ikke de var helt Frankrike heller...

Krysser fingrene for jobb til juni da :)

Nei, ikke lov, men det samme skjedde i Norge i samme firma sist.

Det gode er at jeg ikke trenger jobben økonomisk og at jeg ikke ønsket meg tilbake dit etter ent permisjon. Men det var greit å ha noe, sånn i tilfelle.
 
Helt vanvittig uansett!!!
Kan ikke fatte at en i 2016 skal diskrimineres pga graviditet!!
Provoserende!
Krysser fingrene for deg!
 
Jeg fortalte det til to nærmeste ledere på onsdag når jeg var 15+0 :) de var overrasket, men gratulerte mye, og satt pris for å ha fått vite det så tdlig xsmile9 jeg ba dem ikke si det til andre til jeg har vært på OL.
 
Ja jeg sa det til sjefen etter noen få uker. Var så kvalm så det ble ganske tydelig. Men ventet til etter nyttår til å fortelle det til kollegaer.
 
Bare få kolleger vet om det. Vil ikke ha så mye oppmerksomhet. Kommer nok til å si det etter oul vist de ikke spør meg først :)
 
Back
Topp