Sagt det på jobb

Usikker på om jeg sier det i løpet av denne eller neste uke. Må bare finne et passende øyeblikk:) blir 14+0 i morra og har fortalt jenta vår i helga. Forventer fremdeles bare jubel på jobben siden det er mange vikarer:p heldig der, men nervøs lell. Synes det var vanskelig å si det til legen til og med(!) Tenker mye på det nå og skal bli en lettelse å si det.
 
Gruer meg også. Ikke sakt d på jobb enda blir 15 uker på onsdag. Tenkt eg sko vente til noen spør meg. Vurderer å si det selv etter oul vist ingen sprø :) men vet ikke hvordan eller om jeg tørr
 
Gruer meg også. Ikke sakt d på jobb enda blir 15 uker på onsdag. Tenkt eg sko vente til noen spør meg. Vurderer å si det selv etter oul vist ingen sprø :) men vet ikke hvordan eller om jeg tørr

Haha sånn er jeg også!
 
Nå har jeg sendt mld til sjefen i min 20% jobb som ikke vet noe enda. . Men tenkte å informere alt nå om at jeg er sykemeldt denne helgen pga arbeidshelg og ikke lett å tilrettelegge en dagvakt hvor vi jobber 2 stk bare og jeg måtte gå etter 4.5 time f.eks

Spent på hva hun skriver...
 
Jeg fortalte det idag, i lunsjpausen med alle til stede. Liker egentlig heller ikke oppmerksomheten, men tenkte det var bedre å ta alle på en gang enn å gå runder og at alle skulle få vite via-via. Såe, fort og gæli.. ;-)
 
Jeg har ikke sagt det til andre enn mannen og mamma ;) Er 12 uker i dag, så vi forteller det nok etter tidlig ul på fredag :p
 
Jeg gruet meg skikkelig for å fortelle det på jobb - egentlig bare toskete, for de fleste der har jo vært i samme situasjon - men var redd for at de skulle synes at jeg gjorde det vanskelig for dem. Fikk endelig "kvinnet" meg opp til å si det i dag, og lettet maaange kilo da jeg fikk bare positive tilbakemeldinger. Føler meg fortsatt like oppblåst da ;-) men bare hopp i det, jenter, det går bedre enn man tror og så slipper man at de får vite det via noen andre! :)
 
Fikk mld fra sjef på jobb nr2 idag. Hun gratulerte meg max og det at jeg ble sykemeldt i helgen var ingen problem :)
 
Jeg synes det er trist at vi skal grue oss sånn. Samfunnet maser om flere barn og ikke vente for lenge. Man er gravide noen få ganger i livet, man burde vært stolt og glad. Ikke ha masse bekymringer...
 
Jeg fikk utelukkende positive tilbakemeldinger på jobben. Dette til tross for at det passer mega dårlig for arbeidsgiver at jeg blir borte nå!

Fikk beskjed om å legge opp dagene etter eget ønske. Når de er så snille får jeg virkelig lyst å stå på og levere det jeg skal så lenge som mulig!

Synes det er helt horribelt at en skal grue seg til å si i fra om noe så fint og så naturlig. Ansetter en damer i fertil alder - vet de "risikoen" for at noen får babyer:)
Dårlig samvittighet bør en ikke ha!!!
 
Skulle egentlig fortelle det på mandag til sjefen ihvertfall pga litt tilrettelegging men fikk selvsagt omgangssyken i helgen så får si det i morgen :)
 
Jeg fortalte det til sjefen i uke 8, da jeg ble sykemeldt hele desember. Og til en god kollega som måtte ta over mine arbeidsoppgaver mens jeg var borte. Fortalte det til resten på jobb i dag, første dag på jobb etter full sykmeld. Nå er jeg bare 50% sykemeldt. Var superduperfantastisk å kome tilbake på jobb! Fikk så mange gode klemmer og hilsener. Følte virkelig at jeg har verdens beste arb.plass og kollegaer. Pluss at det er mye mindre travelt på jobb enn å være hjemme med en travel to-åring hele julen ,- og som var syk annenhver dag i desember. OG som fikk omgangssyken den dagen bhg opner igjen etter ferien. Ikke mye vits å være sykemeldt med en to-åring hjemme.
 
Her vet alle det på jobb nå. Sjefen har visst ganske lenge. Alle har vert kjempe positive og gratulert som bare det. :)
 
Fortalte det til sjefen idag :). Så går nok ikke lenge før resten vet det også:)
 
Fortalte det i dag :D sjefen ble overraskende glad :p Hehe! Skjønner ikke hvorfor jeg grua meg til å si noe :)
 
Jeg synes det er trist at vi skal grue oss sånn. Samfunnet maser om flere barn og ikke vente for lenge. Man er gravide noen få ganger i livet, man burde vært stolt og glad. Ikke ha masse bekymringer...
Enig med deg.
Jeg gruet meg ikke til å fortelle sjefen det, men heller de andre kollegaene.
 
Misunner dere som har sagt det! Jeg gruer meg så mye at jeg er kvalm. Klarer ikke glede meg over graviditeten for gruer meg så til å si det på jobb. Har kun vært ansatt 5,5 mnd og har prøvetid ut måneden. Ble visst gravid på første forsøk denne gangen så kom litt brått på... åh.. gleder meg til å få det overstått!
 
Jag berättade idag, är i vecka 13. Det känns fortfarande konstigt att säga den meningen "jag är gravid" :p :)
 
Back
Topp