Saftis til baby

sommer2015

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Lille sitter å koser seg med hjemmelaget saftis på pinne... Men er det egentlig innafor til babyer på 10 måneder? Eller blir det for kaldt for dem? Noen med erfaringer?
 
Jeg har gitt det, men i veldig små mengder. Var litt redd for hjernefrys:p
Han elsket det:)
 
Frøkena vår får smake både saft is og kremis. Ingen problem her iallefall :)
 
Litt smaking, med kanskje noen små pauser, tror jeg går helt fint:) lille her får også smake, men hun har ikke fått en hel is enda. ser for meg at de kanskje vil hive/legge/kaste/dytte ( :p ) den fra seg hvis det blir for kaldt:)
 
Uff, nei, barn får is og alt annet dyttet i seg tidlig nok uansett (er type helsemonstermamma).
Lillemannen vår maser ikke om is (enda) xsmile8
 
Uff, nei, barn får is og alt annet dyttet i seg tidlig nok uansett (er type helsemonstermamma).
Lillemannen vår maser ikke om is (enda) xsmile8
Men hjemmelaget saftis kan jo være en fryst smoothie for å kjøle ned på varme sommerdager, eller hjelpe på kløende gommer:) og det syns jeg ikke kan være så gale...
 
Uff, nei, barn får is og alt annet dyttet i seg tidlig nok uansett (er type helsemonstermamma).
Lillemannen vår maser ikke om is (enda) xsmile8
Is trenger ikke å være usunt, tvert i mot. Man kan lage egen is på deilig frukt :D bare ett tips :)
 
Vi lager smoothie som vi fryser i pinne is former fra ikea. Hun har også spist litt krem is.
 
Uff, nei, barn får is og alt annet dyttet i seg tidlig nok uansett (er type helsemonstermamma).
Lillemannen vår maser ikke om is (enda) xsmile8
Så innmari enig! (er ikke helsemonstermamma :p ) det er liksom blitt greit med saft, boller og småsnacks hver dag synes jeg.... liker dårlig! her får jeg rare blikk når jeg nekter besteforeldrene å proppe på med drops og is og slikkepinner :(
 
Back
Topp