Det gode gamle forumet med maaaange innloggede og maange nye innlegg hver dag. Det føles litt som om jeg har mistet en hel haug med venner <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte akkurat det samme!
Er flere jeg savner, er det mange som har slettet seg? Eller har de også bare plagdes med det nye forumet?
Jeg har ikke fått logget inn, eller så har jeg ikke klart å lese innlegg eller svare på de, men nå virker det som ting er litt mer oppe og går:)
Kan ikke dere som er med i den facebook-gruppa etterlyse folka der og be de komme inn hit? :D Si vi savner alle:)
mortilA skrev:Tenkte akkurat det samme!
Er flere jeg savner, er det mange som har slettet seg? Eller har de også bare plagdes med det nye forumet?
Jeg har ikke fått logget inn, eller så har jeg ikke klart å lese innlegg eller svare på de, men nå virker det som ting er litt mer oppe og går:)
Kan ikke dere som er med i den facebook-gruppa etterlyse folka der og be de komme inn hit? :D Si vi savner alle:)

Enig! Ville bare kikke litt på Facebook-siden, men den var jo lukket....FrøkenDings78 skrev:![]()
Trives så godt her at det ikke gjør noe, og så satser jeg på å skrive mange innlegg og svar i tiden fremover.