Saaavner

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Det gode gamle forumet med maaaange innloggede og maange nye innlegg hver dag. Det føles litt som om jeg har mistet en hel haug med venner <3

Tenkte akkurat det samme! 

Er flere jeg savner, er det mange som har slettet seg? Eller har de også bare plagdes med det nye forumet? 

Jeg har ikke fått logget inn, eller så har jeg ikke klart å lese innlegg eller svare på de, men nå virker det som ting er litt mer oppe og går:)

Kan ikke dere som er med i den facebook-gruppa etterlyse folka der og be de komme inn hit? :D Si vi savner alle:)

mortilA skrev:

Tenkte akkurat det samme! 

Er flere jeg savner, er det mange som har slettet seg? Eller har de også bare plagdes med det nye forumet? 

Jeg har ikke fått logget inn, eller så har jeg ikke klart å lese innlegg eller svare på de, men nå virker det som ting er litt mer oppe og går:)

Kan ikke dere som er med i den facebook-gruppa etterlyse folka der og be de komme inn hit? :D Si vi savner alle:)

Helt enig:)

Jo, skal si det til dem ;) Hvorfor er ikke dere med i den gruppa? Det blir snakket en god del der inne, så det er liksom en slags erstatning. Men ikke på langt nær så bra som det var her inne før!

Ja jeg er nok den eneste uten facebook, så jeg savner å ha mange å snakke med her

Ja, saaavner jeg også. Har ikke skrevet så mye, men har vært her omtrent hver dag siden januar 2010. Prøver å være litt mer aktiv nå for å få litt fart på forumet. Akkurat nå er det bare meg som er logget inn her... Kjedelig...

Noen som vet hva denne Facebook-gruppen heter?

Ha en toppers dag! emoticon

den heter septemberjentene ;)

men kan ikke alle de som skriver på facebook heller skrive inne her?! Synes den nye oppdateringen av forumet er blitt ganske bra nå:) Så får de som ikke har facebook også det med seg :)

Enig! Ville bare kikke litt på Facebook-siden, men den var jo lukket....emoticon

Trives så godt her at det ikke gjør noe, og så satser jeg på å skrive mange innlegg og svar i tiden fremover. emoticon

FrøkenDings78 skrev:
Enig! Ville bare kikke litt på Facebook-siden, men den var jo lukket....emoticon

Trives så godt her at det ikke gjør noe, og så satser jeg på å skrive mange innlegg og svar i tiden fremover. emoticon

Bare søk om medlemsskap, så får du blimed du også! Det er bare så ikke alle kan se hva vi skriver der inne :) Men den er for alle her inne! :)

Back
Topp