Sa!?

Det er ikke så mye. Kommer mest når jeg er på do. Litt blod på papiret. Men ellers på dagen kommer det nesten ingenting. Kan sikkert gå med ett truseinnlegg om dagen! Er mye mindre enn en vanlig mens.

Det er ikke så mye. Kommer mest når jeg er på do. Litt blod på papiret. Men ellers på dagen kommer det nesten ingenting. Kan sikkert gå med ett truseinnlegg om dagen! Er mye mindre enn en vanlig mens.
Å du hadde heller ikke smerter?
Da ville ikke jeg sett på det som en sa :) man blir bekymret uansett å det er helt naturlig.
Krysser fingrene for st du snart får svar på prøvene og at de er helt som de skal :)

Men en MA da? Blør man ikke mindre da?

Jeg blødde litt da jeg hadde MA, men er usikker på om det vat i forbindelse med MA'en, eller bare tilfeldig... Blødde litt i begge de fullgåtte svangerskapene også. Tror man ofte ikke blør ved MA. Krysser fingrene for at det går bra!

Når jeg hadde sa blødde jeg aldri mye, men det var sånt at jeg måtte bruke truseinnlegg! Men jeg trengte ikke bind! Men leste veldig mye om det med å blø, og det er ekstremt mange som gjør det i svangerskapet! Og legen og gynekolog sa at det ikke nødvendigvis var en sa, men at jeg burde sjekke det opp!

Håper at spiren din driver å vokser seg stor og sterk! Og at det ikke er noe å tenke på!!

Back
Topp