Sa!?

spjolk1

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg er rundt 4+3. Men i dag fikk jeg først litt brunt utflod og nå blør jeg litt.
Har litt mensmurringer fremme og litt i korsryggen (som jeg pleier å ha under vanlig mens).
Er det en SA jeg går igjennom nå?

Det er vanskelig å si - kan være du mister eller det kan være en helt uskyldig blødning. Det er mange som blør litt, men hvor det likevel går helt fint! Krysser fingrene for lille spiren din :)

Vanskelig å si,trenger ikke være SA. Jeg blødde litt 4+3 og hadde kraftige smerter både i mage og rygg,men er nå 16 uker på vei med tvillinger. Lykke til :)

- augustsniker

Jeg blødde slik de tre første mnd i mitt første svangerskap å det gikk helt fint. Krysser fingrene for at det går bra :)

Skal en tur til JM i morgen for blodprøve. Håper lille spiren holder seg der.
Nå er jeg bare knust av usikkerhet. :(

Håper alt går fint hos jordmor i dag :Heartpink Krysser fingrene for deg xsmile3

JM kunne ikke gi meg noen konkrete svar. Men jeg tok en blodprøve. Så skal jeg tilbake på onsdag for ny blodprøve igjen.
Ble også sykemeldt fra jobb frem til da. Så vi får se, men kjenner at jeg har ingen god følelse :(
Blør enda litt når jeg er på do, men ikke ellers.

Krysser fingrene for deg :) jeg blødde også bitte litt et par dager, men med alle symptomene jeg har,er jeg ikke i tvil om at jeg fortsatt er gravid. Og når jeg var hos legen sa han det var helt normalt :) søstera min blødde nesten en uke da hun ble gravid med datteren sin, og det gikk jo bra ;) så håper det går bra med deg også.

Mase lykke til <3 HAr du smerter også, eller bare blør du litt? Håper spiren holder seg til deg <3

Men er det mye?
Jeg hadde blødninger 3 mnd med min første. Da var det slik at jeg måtte ha på bind. Det var ikke mens blødninger men det var nok til at det kom en del til dagen. Dette var mørke brunt .

Back
Topp