Sa sist måned

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Spontanaborterte 2 januar. Er faktisk gravid igjen, over all forventning. Er da ca 4 uker. Har utrolig mye smerter nederst i magen. Andre som opplever det samme?
Redd for ny sa:-(
Har fått henvisning til tidlig ul av legen i dag, hurra:)
 
Gratulere med positiv test. Håper spira sitter nå :) utrolig mye smerter høres jo ikke helt bra ut, ville nok sjekka det med legen. Har hadd litt stikkende smerter nederst i magen et par uker (6+2 nå), men ikke store smerter. Bra du får tidlig ul i allefall :)
 
Sånn som stikker under magen/over underlivet? Det er et godt tegn da :) Jeg hadde det ikke de to forrige graviditetene som endte i sa, men denne gangen har jeg det og det skal visst være positivt. :)

Gratulerer og håper det går hele veien denne gangen! ;)
 
Berg og dalbane du har vært igjennom da! Gratulerer med ny spire, krysser alt jeg har for at den sitter. Jeg er tidvis veldig øm i magen under navelen, trenger ikke være negativt tegn! :)
 
Satser på det er et godt tegn, er under magen/over underlivet spesielt på høyre side.
Var hos legen i dag, sa ikke noe spesielt. Får bare krysse fingra:)
 
Gratulerer vil jeg først si! Så gøy at spiren satt så raskt igjen!

Når det gjelder smertene så kan jeg si at de fleste her inne har murringer i tide og utide uten at det er noe gale. Veldig fint at legen følger deg opp, det er viktig så du slipper gå å være redd de neste ukene.

Samtidig så vil jeg si at dersom du har veldig store smerter så må du få det sjekket, for sikkerhetsskyld :)
 
Skjønner godt engstelsen din, men denne går det bra skal du se! :) Gratulerer :)
 
Back
Topp