S J O K K !!

Jeg er kun 7+5 idag.

Jeg hadde ikke sett for meg tvillinger, (selv om tante er tvilling og hun har tvillinger) og hvertfall ikke når vi forrigr uke fikk bekrefta at det kun var en..

Vi skal flytte til nytt hus om 14 dager,og fikk beskjed om ikke å løfte noe idag (passer fint) fikk også beskjed om å spise 5 måltider hver dag med mellommåltider... ALT jeg spiser eller drikker kommer i retur.. så da blir det vanskelig kjenner jeg :(

Kjenner også at det plutselig ble mye mer bekymret for både graviditeten,fødsel og barseltiden...
Sniker fra september 19.
Jeg sitter og mater eneggede tvillinger (som delte morkake) på 6 uker. Jeg fikk ingen beskjed om å spise 5 måltid eller noe. Spiste svært lite i første trimester pga kvalme. Gikk ned i vekt. Babyene tar jo det de trenger fra deg uansett, så det går ikke utover dem om du ikke får i deg så mye akkurat nå.
Du får tett oppfølging med eneggede, så det kommer til å gå såå fint :)
Gratulerer, og lykke til  :Heartred:Heartred
 
Sniker fra september 19.
Jeg sitter og mater eneggede tvillinger (som delte morkake) på 6 uker. Jeg fikk ingen beskjed om å spise 5 måltid eller noe. Spiste svært lite i første trimester pga kvalme. Gikk ned i vekt. Babyene tar jo det de trenger fra deg uansett, så det går ikke utover dem om du ikke får i deg så mye akkurat nå.
Du får tett oppfølging med eneggede, så det kommer til å gå såå fint :)
Gratulerer, og lykke til  :Heartred:Heartred
Tusen takk for svar ♡ Beskjeden om måltidene er nok pga at jeg ikke får i meg noe som helst for øyeblikket.. eller holder hvertfall ikke på noe :(
 
Gratulerer så mye med to små spirer - for en lykke :Heartred De får mye glede av hverandre oppover, jeg er selv tvilling så det vet jeg godt :)
 
Jeg er kun 7+5 idag.

Jeg hadde ikke sett for meg tvillinger, (selv om tante er tvilling og hun har tvillinger) og hvertfall ikke når vi forrigr uke fikk bekrefta at det kun var en..

Vi skal flytte til nytt hus om 14 dager,og fikk beskjed om ikke å løfte noe idag (passer fint) fikk også beskjed om å spise 5 måltider hver dag med mellommåltider... ALT jeg spiser eller drikker kommer i retur.. så da blir det vanskelig kjenner jeg :(

Kjenner også at det plutselig ble mye mer bekymret for både graviditeten,fødsel og barseltiden...

Wow fikk du beskjed i uke 6 om en og i uke 7 at det var 2? Kjenner jeg fikk litt angst jeg også nå, var nemlig på TUL 6+5 og jeg så bare en da og var veldig letta:) men jeg er tvilling selv og det er helt fantastisk, men jeg forstår jo det er mye jobb i starten. Men min mor har både tvillinger og en til og hun sa det var mye likt. Vi tvillinger var samkjørte og sov likt osv. I tillegg lekte vi alltid ilag så m:) det går fint:happy:
 
Gratulerer så mye :dummy::dummy1:

Venter toeggende jeg. Får vite om en ukes tid om begge fremdeles har det fint nedi der. :Heartred
 
Gratulerer sååå mye :Heartbigred:wav

Så spennende! Og sikkert litt skummelt. Så rart at de kan ta så feil på en ultralyd?
 
Wow fikk du beskjed i uke 6 om en og i uke 7 at det var 2? Kjenner jeg fikk litt angst jeg også nå, var nemlig på TUL 6+5 og jeg så bare en da og var veldig letta:) men jeg er tvilling selv og det er helt fantastisk, men jeg forstår jo det er mye jobb i starten. Men min mor har både tvillinger og en til og hun sa det var mye likt. Vi tvillinger var samkjørte og sov likt osv. I tillegg lekte vi alltid ilag så m:) det går fint:happy:

Mi eldste jente på 10, lurte på hvor mabge det kom til å være om 3 uker på UL da :excited001 Siden antallet allerede hsr blitt doblet liksom... tenker det sikkert blir ekstra viktig med rutiner når det er to stykker. Så håper jeg far får være hjenme litt lengre etter fødselen?!
 
Gratulerer sååå mye :Heartbigred:wav

Så spennende! Og sikkert litt skummelt. Så rart at de kan ta så feil på en ultralyd?
Tvilling nr2 lå nok å gjemte seg bak tvilling nr1.. det er vist ikke helt uvanlig da de er veldig små enda.. men igår var det ikke tvil ♡
 
Mi eldste jente på 10, lurte på hvor mabge det kom til å være om 3 uker på UL da :excited001 Siden antallet allerede hsr blitt doblet liksom... tenker det sikkert blir ekstra viktig med rutiner når det er to stykker. Så håper jeg far får være hjenme litt lengre etter fødselen?!

Haha ja den ser jeg. Blir spennende ja:facepalm: satser på at det holder med to:happy:
Ja og spesielt i startet. Vet at far får 4 uker fri etter fødsel, spørs vel arbeidsgiver men vertfall her kommunalt. Også får dere lengre permisjon generelt. Men tror starten er viktigst til rutiner er komt i orden og en blir vandt til to.
Godt at eldste er 10 år da, mye hjelp å få der:Heartbigred
 
Så spennende :dummy::dummy1: og litt av en omstilling! Men kanskje du allerede er på vei til å vende deg til tanken? :happy:
 
Tanken er ikke helt fremmed lengre nå,men får fortsatt litt sjokk/panikk innimellom når jeg kommer på at jeg venter tvillinger :smiley-ashamed008
 
Gratulerer så mye! Blir nok bedre når sjokket får lagt seg litt tenker jeg :) Vet selv at det er tvilling-gener i slekta da bestemoren min er tvilling og søskenbarnet mitt har fått tvillinger. Så kjenner litt på nervøsiteten selv! Spent på ultralyd om MANGE uker for å se om det er en eller flere.. :nailbiting::Heartpink
 
Back
Topp