S J O K K !!

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Var idag til jordmor, og ble henvist til gyn. pol. for behandlingsplan for hypermesis'n. Fikk time til gyn kl 13. Der skulle det først tas UL.. så med en gang at no ikke stemte.. så IKKE likt ut som forrige uke..

IDAG VAR DET TO!!!!!!! DER!!!!

Sjokket har ikke kommet seg enda.. og aner ikke hva jeg tenker.. Det blir sikkert bra etter hvert, men pr idag er det bare tankekaos.. så også ut som eneggede som da deler morkake,så skal inn igjen til ny UL 6. November for å sjekke dette.
 
Herlighet så heldig! Håper alt står bra til der inne, og at OM de deler morkake så går det bra :Heartred Gratulerer!
 
Gratulerer, så gøy med flere i samme klubb :) Fikk den samme beskjeden i går og det var et stort sjokk! Det ser ut som mine er eneggede også, men kunne ikke si det helt sikkert:eek:
 
Ojoj! Skjønner det tar litt tid å synke inn :) men gratulerer! Så gøy!
 
Så du har altså vært på en TUL hvor de ikke så det? :wideyed: Gratulerer! Og lykke til med å komme over sjokket!
 
Gratulerer, så gøy med flere i samme klubb :) Fikk den samme beskjeden i går og det var et stort sjokk! Det ser ut som mine er eneggede også, men kunne ikke si det helt sikkert:eek:

Hvor langt er du på vei? Og hvilke tanker sitter du igjen med?

Her sitter jeg naturligvis med mange spørsmål,men lurer vel kanskje mest på dette med fødselen...
 
Gratulerer, så gøy med flere i samme klubb :) Fikk den samme beskjeden i går og det var et stort sjokk! Det ser ut som mine er eneggede også, men kunne ikke si det helt sikkert:eek:

Hvor langt er du på vei? Og hvilke tanker sitter du igjen med?

Her sitter jeg naturligvis med mange spørsmål,men lurer vel kanskje mest på dette med fødselen...
 
Jepp, fikk bilde av 1 å alt... så skjønte ingenting når jeg så på skjermen idag...
Jeg trodde liksom at når man har vært på TUL og sett én, så var det rimelig sikkert at det ikke var flere. For et sjokk!
 
Oi!!! Gratulerer så mye! Skjønner godt at du har mange tanker ❤️
 
Gratulerer ❤
 
Oi så artig :) Tenker at det var et sjokk da ja :) gratulerer så masse med to små knøtt i magen :HeartredFlere som venter tvillinger her inne nå :love7
 
Hvor langt er du på vei? Og hvilke tanker sitter du igjen med?

Her sitter jeg naturligvis med mange spørsmål,men lurer vel kanskje mest på dette med fødselen...

Jeg er 9+0 i dag. Hva med deg?

Jeg kan fortsatt ikke tro at det er sant. Ønsket meg ikke tvillinger heller, ser så mange fordeler med kun en. Vi må flytte, dobbelt med utstyr osv. Skulle visst få en ny UL ganske snart, og jeg håper at det går litt mer opp for meg da :nailbiting: Er mest bekymret for komplikasjoner. Og tiden etter fødsel.
 
Jeg er 9+0 i dag. Hva med deg?

Jeg kan fortsatt ikke tro at det er sant. Ønsket meg ikke tvillinger heller, ser så mange fordeler med kun en. Vi må flytte, dobbelt med utstyr osv. Skulle visst få en ny UL ganske snart, og jeg håper at det går litt mer opp for meg da :nailbiting: Er mest bekymret for komplikasjoner. Og tiden etter fødsel.
Jeg er kun 7+5 idag.

Jeg hadde ikke sett for meg tvillinger, (selv om tante er tvilling og hun har tvillinger) og hvertfall ikke når vi forrigr uke fikk bekrefta at det kun var en..

Vi skal flytte til nytt hus om 14 dager,og fikk beskjed om ikke å løfte noe idag (passer fint) fikk også beskjed om å spise 5 måltider hver dag med mellommåltider... ALT jeg spiser eller drikker kommer i retur.. så da blir det vanskelig kjenner jeg :(

Kjenner også at det plutselig ble mye mer bekymret for både graviditeten,fødsel og barseltiden...
 
Oi! Gratulerer! Blir nok veldig fint! ❤️
 
Jeg trodde liksom at når man har vært på TUL og sett én, så var det rimelig sikkert at det ikke var flere. For et sjokk!
Sniker

Kommer an på tidspunktet ihvertfall, kan lett gjemme seg de første ukene
 
Back
Topp