s Hvor mange timer søvn?

Så bra!!!❤️
Her var det lite sammenhengende søvn på lille ila dagen i går og hun var meget frustrert på kvelden. Sovnet endelig 2345 og våknet for amming 4t senere. Sovnet igjen og sov i 3,5t til før neste amming klokken 0800. Sovnet igjen og har nettopp våknet og ammet igjen:o klokken er nå 1045 og hun har sovnet ved puppen:p På tide å stå opp og komme seg ut på tur!
Så godt å høre! Det fortjente du! Nan kan leve lenge på en god natt!
Nå er det en ny natt. Nesten som et lotteri :p hvordan blir denne natten tro..

2230-0130 og 0245 (ish) til 05:00. Spent på om jeg får lagt han igjen nå.. Mannen står opp 07:00 for jobb

Her har hun våknet omtrent hver time, men jeg har ikke fått sovet mer enn en time til sammen fordi hun har sånn mageknip.. Ligger og knør med hele kroppen og lager masse lyder. Hver gang hun har våknet har det vært hylgråt :( Hun sovnet nettopp, så håper på liiitt søvn før vi står opp!

Her har hun våknet omtrent hver time, men jeg har ikke fått sovet mer enn en time til sammen fordi hun har sånn mageknip.. Ligger og knør med hele kroppen og lager masse lyder. Hver gang hun har våknet har det vært hylgråt :( Hun sovnet nettopp, så håper på liiitt søvn før vi står opp!
Huff har hatt noen av de nettene vi og :( Håper dere får sove litt nå på morningen.

Det kommer seg :)
Andre økt her: 02-0530. Tredje: 0530-0745. Så sto vi opp :)
Her ble det 2,5t til, så til sammen er det vel 8,5t:) skal ikke klage på denne natten. Må bare få henne til å sove i egen seng:o Tror det har med kroppsvarme å gjøre, så jeg sliter litt der med tanke på at sengen er kald.

Off jeg føler med deg! Min er også sånn, men ikke konstant så jeg får sovet litt. Håper det går over snart ❤️:-)

Her har lille sovet i nesten to timer, så jeg er skeptisk til natteno_O Har lagt en varmeflaske i sengen hennes og krysser fingrene...

Her har lille sovet i nesten to timer, så jeg er skeptisk til natteno_O Har lagt en varmeflaske i sengen hennes og krysser fingrene...
De sier jo at søvn avler mer søvn, så det kan hende :) her om dagen sov lille her fra 1730-2230 sovnet igjen etter mat og sov til 0430, så det går ann. Må nevne at dette ikke er vanlig her altså :)

Back
Topp